( adplayers, Iulian Toma) Surse adplayers din creatia de publicitate spun ca la originea reclamei Profi cu mortul sta Headvertising. Intr-o propozitie publicata pe contul de facebook al egentiei, compania de publicitate nu isi asuma insa paternitatea creatiei Profi.
„Ne pare rau, dar nu putem da satisfactie celor care de-abia asteapta sa arunce cu pietre in caine. Nu, nu noi am facut asta” urmat de un link la spot pe youtube. Contactati telefonic de catre adplayers, reprezentantii agentiei de publicitate Headvertising au promis sa revina cu o pozitie oficiala in cel mai scurt timp.
Din dorinta de a afla ce anume a adus spotului succesul despre care vorbesc reprezentantii de comunicare Profi Rom Food, am vrut sa aflam si alte opinii despre creatia Profi.
„Nu notorietatea este problema ta, ci pozitionarea” Gabriel Branescu, Badcat_, pentru Profi
„Mie imi aduce aminte de spotul cu "caldurica de la pasarica" ”, spune Gabriel Branescu, marketing communication consultant, badcat_ si autor al manualui de copywriting „Da-mi banii tai”.
„E ceva atat de penal, incat asigura notorietate instant; dar cand ai multe spatii de vanzare semnalizate si targetezi zonele respective, nu notorietatea este problema ta, ci pozitionarea”, explica Branescu, strategia si executia gresita de creatie a spotului.
„Lumea e mare si plina de oameni nebuni” Dinu Panescu (McCann Erickson)
„Pe mine nici nu ma sperie, nici nu ma revolta. Lumea e mare si plina de oameni nebuni. Pe YouTube unii isi dau foc la par, altii cara varza cu Rolls Royce-ul, iar altii fac reclame ca asta” spune Dinu Panescu, Group Creative Director la McCann Erickson despre creatia spotului Profi.
„Eu de cate ori vad asa ceva ma intreb la ce altceva au renuntat cand au zis “dom’le, cred ca directia asta cu mortu’ si cu banana e cea mai buna varianta”. Imaginati-va ce comedie poate iesi din povestea reclamei. Mi-ar placea sa vad ideile pe care le-au respins. Si, mai ales, cum... ” subliniaza omul de creatie de la McCann Erickson.
Din nefericire, pana la aceasta ora adplayers nu a reusit sa intre si in posesia unei pozitii din partea agentiei de creatie, in apararea spotului. Desi dezvaluirea numelui si a pozitiei companiei de publicitate care a semnat reclama n-ar trebui sa reprezinte o problema pentru un succes comercial recunoscut de client, acestea se lasa inca asteptate.
Actualizare opinii publicitari:
"Credeam ca vrei sa discutam ceva publicitate. La scurt metraje, mai ales la cele foarte tampite, nu ma bag", opineaza pentru adplayers despre spot Sorin Tranca, Creative Director & Managing Partner, Friends Advertising.
Mai mult in Opinii