Stirile The ONE cu Andreea Esca
Miercuri, 03 Mai 2006
Stirile The ONE cu Andreea Esca

( AdPlayers.ro ) PubliMedia International a relansat revista The One incepand cu editia lunii Mai. Compania de publishing din grupul MediaPRO anuntase relansarea titlului inca de la sfarsitul anului trecut, atunci cand lunarul a intrat in portofoliul de titluri PubliMedia. Revista este disponibila pe piata de saptamana trecuta sub conducerea editoriala a Andreei Esca.

Cu sprijinul MediaPRO

Stirile The ONE cu Andreea Esca

“Campania de relansare construita si creata pentru The ONE in noua sa formula este rezultatul unei munci in echipa”, a declarat pentru AdPlayers Corina Esteller (foto), Director Marketing PubliMedia International. “A fost un exercitiu extraordinar, caci s-a lucrat indeaproape cu redactia in frunte cu Andreea Esca”, motiveaza executivul de marketing PubliMedia. “Am avut sprijinul marii familii MediaPRO, care a venit cu insight-uri si input-uri de-a lungul pregatirii acestei campanii”, conchide Esteller.

Stirile The ONE cu Andreea EscaIncontestabil unul dintre cele mai puternice motoare de imagine in care a investit trustul de media condus de Adrian Sarbu, capitalul de imagine transferat revistei de catre prezentatoarea de la “Stirile PRO TV” reflecta si interesul acordat diviziei de publicatii ale grupului MediaPro, dar si importanta acordata integrarii si consolidarii pe piata media din Romania. Dealtfel acest lucru era subliniat si de Dragos Stanca, Director General, PubliMedia International intr-o declaratie pentru AdPlayers din luna aprilie legata de lansarea noului bilunar de "celebrity news" APROPO.

Oficialii PubliMedia au precizat pentru AdPlayers ca tirajul lunarului The ONE este de 28.000 de exemplare. Revista are un tarif lista (Rate Card) pentru o pagina de publicitate de 4.000 EUR. Noul The One are un numar de 164 pagini si un format 220 x 285 mm.

Promovarea

Campania de comunicare dedicata relansarii revistei The ONE se desfasoara atat pe canalele clasice (tv, radio, print, si outdoor), cat si viral, prin doua mesaje distincte transmise pe internet: unul pentru advertiseri, altul pentru cititoare. In plus, lansarea revistei in noul format este anuntata printr-o campanie de PR si publicity care urmareste o acoperire ridicata in presa centrala si locala.

Cu o zi inainte de aparitia revistei The ONE in noul format, agentiile de publicitate au primit un mesaj on-line chiar de la Andreea Esca, noul sef editorial al revistei. Cu o durata de 40 de secunde, clipul a fost special realizat de PubliMedia International, special pentru advertiseri, si prezinta noul continut editorial al revistei ce apare sub noua conducere editoriala din 26 aprilie.

Odata cu numarul lunii mai, The ONE apare cu suplimentul Summer Beauty Guide, care contine tendintele in frumusete pentru noul sezon.

Iulian Toma (iulian.toma@adplayers.ro )

.

Stirile The ONE cu Andreea Esca

.

Stirile The ONE cu Andreea Esca

.

Stirile The ONE cu Andreea Esca

.

Stirile The ONE cu Andreea Esca

.

Stirile The ONE cu Andreea Esca

.

Stirile The ONE cu Andreea Esca

.

Stirile The ONE cu Andreea Esca

.

Stirile The ONE cu Andreea Esca

.

Stirile The ONE cu Andreea Esca

.


PUBLICITATE: