Starlink vede prin Fereastra Suki
Vineri, 06 Octombrie 2006

Starlink vede prin Fereastra Suki.Starlink vede prin Fereastra Suki.Starlink vede prin Fereastra Suki.

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

“Prin Fereastra Suki, lucrurile se vad altfel. Inclusiv viata.”, spune agentia Starlink, autoarea campaniei de publicitate pentru Fereastra Suki. Acesta este mesajul pe care Fereastra Suki si agentia de publicitate îl transmit, dupa spusele autorilor, printr-o altfel de campanie de imagine.

Conform agentiei, Fereastra Suki apare pe piata din România în 1996 cu capital 100% românesc, si, inclusiv 2005, a reusit sa ocupe, de trei ani la rând, primul loc în ierarhia producatorilor de tâmplarie, oferind ferestre si usi din pvc si aluminiu.

Portofoliul companiei cuprinde sedii de firme precum - Tornado, Eurogama, Austral, Metav Business Park, Happy Tour, Calor, hoteluri - Parc, Best Western, Erbasu, etc), ansambluri rezidentiale  - Washington Residential Park, Ibiza Park), vile, apartamente, institutii si cladiri publice.

Potrivit agentiei conduse de Marcel Straut, conceptul si în acelasi timp sloganul “Vezi viata altfel” aduc în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune.

Cei doi copywriteri Andrei Gurau si Valentin Lica, spune agentia, s-au gândit si s-au razgândit, au închis si au deschis ferestre pâna au ajuns la o concluzie, plecând de la glumita: “Fetele îmi bate`n geam, eu n-aud c-am termopan!”. 

Autorii

Echipa care a vazut viata altfel prin Fereastra Suki este formata din Adina Costache - Coordonator Marketing SUKI Group, Laura Baron- HI-Fi Production si, de la Starlink Media, Razvan Mihai & Bogdan Borascu - Strategic Planners, Oana Toma, Luiza Binga – Client Service,

Mihaela Enache - Media Planner, Valentin Lica & Andrei Gurau – Copywriter, Stefan Voloaca - Creative Director, Roxana Buha - New Business Director.

AdPlayersFile Starlink

Starlink este o agentie full-service, membra a grupului Starcom MediaVest. Potrivit companiei, echipa agentiei este compusa din peste 30 de profesionisti specializati în cercetare, strategie, creatie, media si productie. În ultimele luni, Starlink a adaugat în portofoliul sau clienti precum România Libera, Ives Rocher, Anchor, Unicoms Bulgaria si Spoko Bulgaria.

.Starlink vede prin Fereastra Suki.Starlink vede prin Fereastra Suki


PUBLICITATE: