(AdPlayers.ro , Irina Toma)
Spoon Media a gestionat bugetul media pentru deschiderea magazinelor BauMax din Brasov si Sibiu, afirma Claudia Chirilescu (foto), General Manager al companiei de media, într-o informare remisa AdPlayers.
Agentia a dezvoltat strategia media de pre-lansare, lansare si întretinere pentru primele doua magazine BauMax din România inaugurate pe 31 octombrie, la Brasov si 7 noiembrie, la Sibiu. Potrivit agentiei, campania media a fost dezvoltata pe medii nationale - cotidiane nationale si pe suporturi locale - outdoor, tranzit, radio, TV si print.
AdPlayersFile BauMaxSubsidiara a grupului austriac de magazine de distributie de materiale de constructii si amenajari interioare, BauMax România are în plan, potrivit presedintelui companiei - Joerg Bierlein, citat de reprezentantii de media ai companiei, deschiderea pe piata româneasca a 25 de magazine în urmatorii patru ani. Baumax opereaza în prezent în 6 tari, având 123 de magazine deschise si o experienta de 15 ani în sectorul “Do-it-yourself”.
SpoonMediaÎnfiintata în 2003, Spoon Media (www.spoon.ro) este, potrivit companiei, o agentie de media care ofera servicii de strategie, analiza media, planificare si cumparare media. Pe lânga Kaufland si Baumax, compania de media numara printre clienti nume cum sunt GMP Advertising, Codecs, IPSO, Luna Promotions, Tactic Communications, Gavrila si Asociatii, Grupul Doi Millenium, MoldVin.