(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Pentru campaniile de advertising de promovare a evenimentului lucram în mod traditional cu agentia Cohn&Jansen, care cunoaste bine evenimentul CERF si de altfel toate evenimentele organizate de Expotek”, a motivat, pentru AdPlayers, Sorina Muresan - Director General Expotek, selectia agentiei de publicitate Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, pentru comunicarea CERF 2007.
“Campania “CERF te pregateste pentru viitor!” spune multe despre ceea ce ne propunem sa oferim vizitatorilor nostri în fiecare an la CERF, si anume: ocazia de a vedea, testa si achitiona produse de ultima ora, multe dintre ele în premiera pentru România”, a conchis oficialul Expotek, organizatorul evenimentul IT&C.Campania de promovare a evenimentului se va desfasura în perioada februarie – mai. Comunicarea se desfasoara pe 3 tipuri de canale: outdoor, print (aparitii în peste 45 de publicatii de business si de specialitate) si radio.
CERF 2007 va avea loc în perioada 9 - 13 mai, la Romexpo. Pe o suprafata expozitionala de 14.000 de metri patrati, potrivit Expotek, CERF a atras anul trecut aproximativ 75.000 de vizitatori si mai mult de 150 de firme expozante si 550 de marci de prestigiu.