Senzational: O Televiziune filtreaza publicitatea la bere in direct
Vineri, 27 August 2010


 
(AdPlayers, Iulian Toma)

Dezvaluirile „incendiare” ale puritatii berilor, apelor minerale si plate, sau chiar a ciocolatei, facute de o televiziune al carei singur produs de prestigiu este o marca disparuta si inca nedescoperita daca este moarta sau ingropata, produc ingrijorari in industria de marketing si comunicare.

Dupa ce imaginea unor marci a fost terfelita in emisiuni „de maxima audienta” care au acuzat existenta unor asa-zise substante care dauneaza grav sanatatii, sediul central al unei companii investitoare in comunicare a fost locul de desfasurare ale unor investigatii care urmaresc firul unor presupuse actiuni de face bani din marea operatiune de filtrare a berii in direct.

Intreaga poveste a filtrarii berii transmise in direct este cu atat mai interesanta, cu cat ar putea duce la unul din producatorii si clientii televiziunii care utilizeaza o tehnologie mai noua, a carei fabrici, printre putinele din Romania, scoate pe banda produse mai bine filtrate.

Stirile privind noua tehnologie de filtrare a berii „kiselgur free”, si monitorizarea reclamelor de la televiziunea poporului orbit de „senzationalele” dezvaluiri sanctionate in direct drept crime la adresa natiunii, ar putea oferi indicii mai pretioase decat cautarea unor posibile note sau sugestii privind alocarea unor bugete de publicitate, la schimb cu favoruri de "filtrare" a marcilor prin diverse emisiuni.

Monitorizarea unor posibile legaturi cu reclamele pentru apa minerala si ciocolata este insa ceva mai complicata. Poate si pentru ca mare parte din audienta postului are bani doar pentru apa de la robinet, sau n-a vazut de o buna bucata de vreme vreo marca de ciocolata.

AdPlayers asteapta si alte dezvaluiri senzationale privind cele mai noi filtre de publicitate nedescoperite inca la televiziunea cu pricina, in direct la info[at]adplayers.ro sau la adresa de email de mai jos. 


PUBLICITATE: