( AdPlayers.ro ) Saatchi & Saatchi face cunoscute noile privilegii pe care Sensiblu le ofera clientilor prin cardurile Silver si Gold. Cele doua carduri fac parte dintr-un program de fidelizare pentru clientii lantului de farmacii.
Campania se desfasoara in perioada 28 noiembrie 2005 – 29 decembrie 2005 si include spoturi TV, machete de presa, contine elemente de POSM si o campanie pe Internet.
Campania TV include doua spoturi - “Pianul” si “Ceaiul si ilustreaza, potrivit agentiei, beneficiile oferite de cele doua carduri Sensiblu. Campania se adreseaza atat celor care vor intra in posesia noilor carduri datorita punctelor acumulate pe cardurile standard, dar si celor care detin in prezent un card de fidelitate Sensiblu sau doar sunt aspiranti la un astfel de card.
Brief-ul era pregatit inca din vara, lansarea cardurilor Silver si Gold fiind gandita ca episodul 2 al campaniei de re-lansare a cardurilor de fidelitate. Primul episod a fost anuntarea noilor beneficii ale cardurilor standard: reducerile de pana la 7%. “Detaliile concrete privind privilegiile oferite de noile carduri le-am aflat la sfarsitul lunii Septembrie cand am inceput lucrul la ideile creative” spun responsabilii de cont de la Saatchi &Saatchi.
In cadrul programului de fidelizare, cardurile Silver si Gold pot dubla valoarea punctelor de pe card, la utilizarea acestora, produsele devenind cu 50% mai ieftine. Ele mai si ofera detinatorilor, cu ocazia zilei aniversare, un discount de 20% la orice produs cumparat din farmacie. Mai mult, detinatorii cardului Gold isi pot alege cu aceasta ocazie orice produs in valoare de pana la 30 RON.
“Obiectivul de marketing al campaniei este sa atragem cat mai multi consumatori in programul de loialitate Sensiblu, facand cunoscute beneficiile pe care nivelul superior al cardurilor il ofera posesorilor” au declarat pentru AdPlayers reprezentantii agentiei de publicitate.
Strategia campaniei: Lansarea unui nivel superior in programul de loialitate cu avantaje deosebite si personalizate: Cardurile Silver si Gold Sensiblu. Campania a pornit de la ideea “Noile Carduri Sensiblu iti aduc rasfatul si delectarea de care ai nevoie”.
In lista avantajelor se mai inscrie si noul discount de 5% care se aplica produselor dermocosmetice si farmaceutice. Posesorii cardurilor Silver si Gold mai sunt invitati sa participe la testari de produse si primesc oferte personalizate.
Cele doua personaje din spoturi (gratioasa pianista din spotul “Pianul” si curtenitorul barbat care serveste ceaiul din spotul “Ceaiul”) intruchipeaza, in viziunea agentiei, tocmai aceste beneficii iar aparitia lor este legata de prezenta benefica a cardurilor.
“Prin mesajul transmis si prin modul de abordare si executie, campania promoveaza valori si atribute ale brand-ului precum increderea, grija, dar si feminitatea, gratia si eleganta” spun reprezentantii agentiei.
Echipa care a lucrat la acest proiect este formata din Mihaela Pascu - Senior Copywriter, Sorina Pentilescu - Copywriter, Dinu Gojan si Caroline Rismont - Art Director, Elena Catanchin - Producator, Alex Maftei - Regizor si Alex Sterian - Director de imagine.
Casa de productie care a lucrat cu Saatchi & Saatchi la acest proiect este SAGA Film. Muzica din spotul Pianul este Preludiul 1 din Clavecinul Binetemperat de Johan Sebastian Bach, iar cea din spotul pianul apartine compozitorului Mugurel Coman-Menghi.
Irina Toma ( info@adplayers.ro )
AdFileInfo
Titlu: Pianul (spot 1) si Ceaiul (spot 2)
Agentie:Saatchi & Saatchi
Oras: Bucuresti
Advertiser: Sensiblu
Brand: Sensiblu
Produs/categorie: Lant de Farmacii
Brand Manager: Roxana Firmanciuc
Marketing Manager / Director: Lucian Neacsu
Nume Campanie: Noile Carduri Sensiblu
Data primei difuzari/aparitii: 28.11.2005
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana
Tipuri media:TV, Print, POSMs, Internet
Durata (TV): 30”
Slogan: Noile Carduri Sensiblu. Cu toate satisfactiile incluse.
Account Manager / Director: Carmen Barda
Client Service Director: Cristina Oanta
Strategy Director:
Creative Director: Razvan Lazar
Art Director: Dinu Gojan, Caroline Rismont
Copywriter: Mihaela Pascu, Sorina Pentilescu
Regizor: Alex Maftei
Producator: Alex Teodorescu
Casa productie A/V: Saga Film
Editor Imagine: Mircea Olteanu
Companie editare Imagine: Chainsaw Europe, Bucharest
Post Productie A/V: Chainsaw Europe, Bucharest
Actori (personaje): PIANUL – Violeta Totir, Mirela Moldovan si Victor Bucur. CEAIUL – Anelize Popa si Gabriel Musoiu
Voce: Catalina Mustata
Muzica: Pianul – Preludiul 1 din Clavecinul Binetemperat de Johan Sebastian Bach, iar cea din spotul CEAIUL - pianul apartine Mugurel Coman-Menghi
Strategie Media / Account Planner:
Agentie Media: Universal McCann
Media: Lucia Gradisteanu