(AdPlayers.ro ) Saatchi&Saatchi transforma Elite Selected in plina iarna. Ultimul spot Elite “Transformarea” pentru brandul Selected este “O poveste despre transformarea vechiului Selected, prin lungul drum al bobului de cafea care se metamorfozeaza” spun oficialii agentiei.
Spotul ruleaza pe 13 statii TV (Pro TV, Pro Cinema, Acasa TV, Antena 1, Antena 3, Prima TV, Discovery, Realitatea TV, MTV, National Geographic, National TV, B1 TV si TVR 1 ), campania desfasurandu-se in paralel si in print, radio si OOH.
Transformarea de la vechi la nou, de la produsul intrat in banal catre cel definit prin prospetime atat ca aparenta, cat si la nivel de continut, a condus la conceptul de reinterpretare a traditionalului. La nivel executional, conceptul a fost “ajutat” si de perioada difuzarii campaniei, ce coincide cu cea a sarbatorilor de iarna. Spotul “Transformare” a fost construit ca o reinterpretare a traditiei – remix-ul colindului “Florile Dalbe”, sustinut la nivel vizual de descompunerea vechiului Selected si recompunerea sa in noul pachet.
“Este o poveste despre inovatie” spune agentia. “Vechiul Selected s-a transformat intr-un Selected proaspat, cu un gust si o aroma ce se pastreaza intacte datorita unui procedeu inovator unic – Fresh System – implementat si testat de specialistii de la Elite International”.
Animatia spotului a fost realizata de francezul Hassan El Youbi printr-o tehnica folosita, sustin creativii, in premiera in Romania. Aceasta care consta intr-un mix de 3D, cartoons si “live actions”, la realizarea spotului Hassan fiind ajutat de catre o echipa din studiourile Chainsaw Europe, din Bucuresti. Hassan si-a pus semnatura pana in prezent si pe alte spoturi “pieces of art”, precum si pe momentele de animatie din Asterix si Obelix (celebrul film cu Gerard Depardieu si Monica Bellucci), ultima pelicula la care a lucrat fiind “Lord of War “ cu Nicholas Cage si Ethan Hawke.
Traditionalul colind “Florile Dalbe” - muzica spotului, a fost transformata special pentru “Selected” de catre Vlaicu Golcea (compozitorul trupei Shukar Collective) si interpretata de Marta Hristea. “Florile Dalbe nu este numai un colind; muzica simbolizeaza florile albe ale plantei de cafea; tonurile se transforma, capatand alte ritmuri, la fel cum se transforma si boabele de cafea Selected” afirma reprezentantii agentiei Saatchi&Saatchi Advertising.
Echipa din spatele noului Selected a fost formata, din partea Elite, din Florin Cojocariu – Marketing Director si Alice Iordache – Senior Brand Manager. De la Saatchi & Saatchi si-au adus contributia Paula Hotea - Group Account Director, Andreea Bernicu – Junior Account Executive, Raluca Ciupercescu – Group Creative Director si Alexandra Zabunov – Senior Art Director.
( Irina Toma info@adplayers.ro )