( AdPlayers.ro ) Intersnack Romania deruleaza campania de publicitate pentru noua gama Chio Bucataria Lumii. Extensia Chio Chips are creatia semnata de agentia de publicitate Saatchi & Saatchi, agentia de media prin care se deruleaza fiind Media Investment. Campania contine spoturi TV si comunicare la raft.
Potrivit Saatchi & Saatchi care semneaza si PR-ul noii game de produse, Chio Bucataria Lumii aminteste de specificul mancarurilor traditionale si dau consumatorilor posibilitatea de a experimenta prin arome deliciile bucatariei altor tari. Lansarea Chio Bucataria Lumii in gama Chio Chips, ca extensie de gama cu 2 arome inovative – svaiter si ierburi siciliene este inspirata de gastronomia altor regiuni precum Elvetia si sudul Italiei.
Promovarea noii game a pornit de la ideea aromei „care te face sa experimentezi specificul (gastronomic) al altor tari”.
Target
Chio se adreseaza oamenilor dinamici, plini de viata, optimisti si increzatori, receptivi la tot ceea ce este nou si deschisi noilor provocari si este, in opinia agentiei, gustarea potrivita in cele mai diverse situatii.
Spotul se adreseaza tinerilor consumatori de chips care au simtul umorului, isi traiesc viata din plin, manifesta deschidere fata de „nou”, dornici de noi experiente si raspund plin de energie provocarilor. De aceea pentru ei este important gustul (sa fie cel mai bun) si aroma (cit mai variate, sa aiba de unde sa aleaga) atunci cand aleg chipsurile.
„Bucataria” campaniei pentru noua gama de la Chio a inceput cu un briefing la agentia de publicitate Saatchi & Saatchi pe 15 iunie. Filmarea a avut loc pe 15 octombrie, iar post productia a durat o saptamana. Spotul este on air incepand de vineri 28 cotombrie 2005.
Din culise
Filmarea, spune PR-ul Saatchi & Saatchi, s-a desfasurat in localul „La Scena”, in conditii excelente, fara incidente si a durat de la 9 dimineata pana la ora 1 noaptea. „Marlon, Oliver, Stefan Iacob, Marius Bucur si intreaga echipa de la Saga Film au demonstrat inca o data ca profesionalismul face casa buna cu umorul si buna dispozitie” mai afirma oficialii Saatchi & Saatchi.
Cele mai "picante" momente pe parcursul filmarilor, spun reprezentantii agentiei, au fost cele in care protagonistii se transforma in Heidi si respectiv in mafiotul sicilian. „Au existat diverse dileme in legatura cu Heidi: fusta mai scurta sau mai lunga, codite cu fundite sau fara, are Heidi par pe piept sau doar pe picioare” spun ei. „Cu mafiotul lucrurile au fost mai simple, rezumandu-se doar la dileme in legatura cu mustata sicilianului”
(Irina Toma, info@adplayers.ro )
INFO AdFile
Titlu: Exchange
Agentie: Saatchi & Saatchi
Oras: Bucuresti
Advertiser: Intersnack Romania SRL
Brand: Chio Chips
Produs/categorie: snack-uri sarate
Brand Manager: Ovidiu Stanciulescu
Marketing Manager / Director: Geanina Babiceanu
Nume Campanie: Exchange
Data primei difuzari/aparitii: 28 octombrie 2005
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana
Tipuri media: TV
Durata (TV): 40 sec
Slogan: Savureaza momentul
Account Supervisor: Liudmila Matei
Group Account Director: Paula Hotea
Creative Director: Razvan Lazar
Art Director: Cosmin Mihai
Copywriter: Lucian Udrea
Regizor: Marlon Griffin
Producator: Stefan Iacob
Casa productie A/V: Saga Film
Editor Imagine: Oliver Jacomelli
Companie editare imagine: Chainsaw
Post Productie A/V: Chainsaw
Actori (personaje): fata – Andreea Paduraru, baiatul – Tudor Vaida
Voce: Petru Mergineanu
Muzica: Kemper Music
Media planner: Ioana Stroicescu
Agentie Media: Media Investment