Saatchi & Saatchi semneaza Chio Bucataria Lumii
Joi, 03 Noiembrie 2005

Saatchi & Saatchi semneaza Chio Bucataria Lumii( AdPlayers.ro ) Intersnack Romania deruleaza campania de publicitate pentru noua gama Chio Bucataria Lumii. Extensia Chio Chips are creatia semnata de agentia de publicitate Saatchi & Saatchi,  agentia de media prin care se deruleaza fiind Media Investment. Campania contine spoturi TV si comunicare la raft.

Potrivit Saatchi & Saatchi care semneaza si PR-ul noii game de produse,  Chio Bucataria Lumii aminteste de specificul mancarurilor traditionale si dau consumatorilor posibilitatea de a experimenta prin arome deliciile bucatariei altor tari. Lansarea Chio Bucataria Lumii in gama Chio Chips, ca extensie de gama cu 2 arome inovative – svaiter si ierburi siciliene este  inspirata de gastronomia altor regiuni precum Elvetia si sudul Italiei.

Saatchi & Saatchi semneaza Chio Bucataria Lumii

Promovarea noii game a pornit de la ideea aromei „care te face sa experimentezi specificul (gastronomic) al altor tari”.

Target

Chio se adreseaza oamenilor dinamici, plini de viata, optimisti si increzatori, receptivi la tot ceea ce este nou si deschisi noilor provocari si este, in opinia agentiei, gustarea potrivita in cele mai diverse situatii.

Saatchi & Saatchi semneaza Chio Bucataria Lumii

Spotul se adreseaza tinerilor consumatori de chips care au simtul umorului, isi traiesc viata din plin, manifesta deschidere fata de „nou”, dornici de noi experiente si  raspund plin de energie provocarilor. De aceea pentru ei este important gustul (sa fie cel mai bun) si aroma (cit mai variate, sa aiba de unde sa aleaga) atunci cand aleg chipsurile.

„Bucataria” campaniei pentru noua gama de la Chio a inceput cu un briefing la agentia de publicitate Saatchi & Saatchi pe 15 iunie. Filmarea a avut loc pe 15 octombrie, iar post productia a durat o saptamana. Spotul este on air incepand de vineri 28 cotombrie 2005.

Saatchi & Saatchi semneaza Chio Bucataria Lumii

Din culise

Filmarea, spune PR-ul Saatchi & Saatchi, s-a desfasurat in localul „La Scena”, in conditii excelente, fara incidente si a durat de la 9 dimineata pana la ora 1 noaptea. „Marlon, Oliver, Stefan Iacob, Marius Bucur si intreaga echipa de la Saga Film au demonstrat inca o data ca profesionalismul face casa buna cu umorul si buna dispozitie” mai afirma oficialii Saatchi & Saatchi.

Cele mai "picante" momente pe parcursul filmarilor, spun reprezentantii agentiei, au fost cele in care protagonistii se transforma in Heidi si respectiv in mafiotul sicilian. „Au existat diverse dileme in legatura cu Heidi: fusta mai scurta sau mai lunga, codite cu fundite sau fara, are Heidi par pe piept sau doar pe picioare” spun ei. „Cu mafiotul lucrurile au fost mai simple, rezumandu-se doar la dileme in legatura cu mustata sicilianului”

(Irina Toma, info@adplayers.ro )

INFO AdFile

Titlu: Exchange

Agentie: Saatchi & Saatchi

Oras: Bucuresti

Advertiser: Intersnack Romania SRL

Brand: Chio Chips

Produs/categorie: snack-uri sarate

Brand Manager: Ovidiu Stanciulescu

Marketing Manager / Director: Geanina Babiceanu

Nume Campanie: Exchange

Data primei difuzari/aparitii: 28 octombrie 2005

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: romana

Tipuri media: TV

Durata (TV): 40 sec

Slogan: Savureaza momentul

Account Supervisor: Liudmila Matei

Group Account Director: Paula Hotea

Creative Director: Razvan Lazar

Art Director: Cosmin Mihai

Copywriter: Lucian Udrea

Regizor: Marlon Griffin

Producator: Stefan Iacob

Casa productie A/V: Saga Film

Editor Imagine: Oliver Jacomelli

Companie editare imagine: Chainsaw

Post Productie A/V: Chainsaw

Actori (personaje): fata – Andreea Paduraru, baiatul – Tudor Vaida

Voce: Petru Mergineanu

Muzica: Kemper Music

Media planner: Ioana Stroicescu

Agentie Media: Media Investment


PUBLICITATE: