( AdPlayers.ro ) Sport Total a intrat pe terenul publicitatii sub fluierul gmp / MAP fiind, dupa cum sustin reprezentantii agentiei si „campania de lansare a primului cotidian de sporturi din Romania”. Agentia vrea sa spuna cititorilor Sport Total „ca exista si alte sporturi si ca sportul inseamna mai mult decat fotbal”.
"Cand am luat brieful de la client am vazut o Business Idea foarte clar conturata – avea sa fie un cotidian de sport care va oferi “ o reparatie istorica” sporturilor care au intrat intr-un con de umbra din cauza excesului de focus pe care il au ziarele si jurnalele de stiri pe fotbal", cred cei din client service-ul agentiei.
Mirela Angelescu, Group Account Director al agentiei, explica: "Am hotarat ca acesta este un punct puternic de diferentiere a Sport Total fata de competitorii sai – directi – ziare de sport si indirecti – programe de stiri sportive. Astfel, am conceput o campanie de produs pe ideea 'Footbal and more'."
Tot din aceasta pozitionare s-a nascut si sloganul “Cotidian de sporturi”, care, in viziunea agentiei reda aceeasi idee intr-un mod sintetic si surprinzator, explica echipa.
Art- ul campaniei, Donald Simionoiu spune: "Cu un nume ca acesta - Sport Total - si cu un brief extrem de clar, lucrurile pareau extrem de simple. Pana in momentul deciziei. Cand am fost nevoiti sa alegem dintre scenariile care navalisera peste noi, nu am putut. I-am lasat pe colegi sa taie in dreapta si-n stanga pana cand un scenariu a ramas singur si s-a impus. Se vedea pe fata lui ca este scenariu creativ si integru si ca poate deveni spot foarte bun asa ca l-am pus sa dea probe si l-am filmat intr-o noapte rece de aprilie”.
Pe langa spotul TV, campania include ad-uri de presa, outdoor si spot radio.
Echipa gmp/MAP implicata in proiect a fost formata din Felix Tataru - General Manager gmp/MAP, Mirela Angelescu - Group Account Director, Dan Paramanov - Account Manager, Donald Simionoiu - Art Director, Andreea Bagita – Copywriter.
Campania de PR si evenimentul de lansare au fost realizate tot de gmp/MAP, care a avut-o ca „arbitru de PR” pe Ramona Tcaciuc, PR and Event Manager.