( AdPlayers.ro ) Romexterra Bank deruleaza cu Velvet Media o noua campanie de imagine. Planul de comunicare al bancii pentru acest an cuprinde campania de imagine, care ruleaza pe intreaga perioada a acestui an, sustinuta de campanii de produs.
“Campania de comunicare Romexterra Bank este construita pe principiile relatiilor de echipa cu clientii sai”, declara Mirela Negrutzi, Marketing Director, Romexterra Bank. “Romexterra Bank ofera puterea, increderea si stabilitatea unui partener pe care il cauta orice roman intreprinzator cu planuri mai mici sau mai mari”, spune Negruzzi.
Velvet Media si Romexterra Bank sunt in al 2-lea an de lucru in echipa. “Este o relatie de la egal la egal intre client si agentie”, spune Antoneta Cote de la Velvet Media. Agentia s-a ocupat de strategie, creatie si media. Reload Film s-a ocupat de productia spotului. Spotul ruleaza pe perioada anului 2006, fiind sustinut de comunicarea produselor. Campania este prezenta in presa centrala si pe radio.“Spotul tv de imagine surprinde tocmai relatia de lunga durata dintre trei tineri care, odata ajunsi mari, merg mai departe si isi deschid o afacere”, afirma reprezentantii Velvet Media. “Este o poveste in care eroii principali sunt increderea, stabilitatea si respectul. Cei trei pot fi oricare dintre noi. Ceea ce ii face sa reuseasca, este tocmai modul in care Romexterra Bank se diferentiaza: spiritul de echipa si de parteneriat privit de la egal la egal”, afirma reprezentantii agentiei.
Asa cum povestesc autorii sai, noul spot este construit pe doua planuri: copilaria si maturitatea. “Dupa cum se intampla, multe se schimba si multe raman la fel. Placerea lor de a juca baschet e aceeasi si cand sunt mici si cand sunt afaceristi. Chiar daca in cafenea cosul de baschet e doar de décor. Relatia dintre cele doua planuri se face cu ajutorul mingii de baschet. In momentul in care unul dintre cei trei pusti arunca mingea, aceasta e prinsa de celalalt in cafenea. Numai ca in zilele noastre, cand ei sunt deja tineri intreprinzatori cu planuri mari de viitor, joaca e inlocuita de emotiile deschiderii cafenelei. Romexterra Bank este partenerul lor de afaceri care le-a sustinut reusita”.
Conform reprezentantilor bancii, "Comunicarea de anul trecut a fost eficienta pentru definirea brandului Romexterra Bank, aducand noutati pe toate planurile: identitate (logo, slogan), pozitie si comunicarii”, spun oficialii bancii. Obiectivul bancii, mai spun ei, este reprezentat de crestere, atat ca numar de sucursale, cat si ca numar de clienti.
(Iulian Toma info@adplayers.ro )
.
.
.
.
.