Robert Tiderle, Papaya: "Cred ca o parte din agentii au stat un pic "pe bara" ca sa vada ce se intampla cu festivalul"
Vineri, 11 Septembrie 2009
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Robert Tiderle, GM, Papaya, agentie participanta si premiata, la ADOR 2009.
( aflat aseara la filmarile unui spot pentru un client)
"O singura inscriere, un premiu (Bronze, campanii, Cava D’Oro)"
Despre participare? "Cred ca o parte din agentii au stat un pic „pe bara” ca sa vada ce se intampla cu festivalul. Nu le gasesc vreo alta motivatie clara. Daca aveau sau nu aveau lucrari, vom vedea la Portoroz. Ori aveau ghost-uri si n-au vrut sa le inscrie"
(n.r. ghost-uri: fantome, reclame cu expunere redusa in media, special concepute pentru a castiga premii).
Robert Tiderle, GM, Papaya, agentie participanta si premiata, la ADOR 2009.
( aflat aseara la filmarile unui spot pentru un client)
"O singura inscriere, un premiu (Bronze, campanii, Cava D’Oro)"
Despre participare? "Cred ca o parte din agentii au stat un pic „pe bara” ca sa vada ce se intampla cu festivalul. Nu le gasesc vreo alta motivatie clara. Daca aveau sau nu aveau lucrari, vom vedea la Portoroz. Ori aveau ghost-uri si n-au vrut sa le inscrie"
(n.r. ghost-uri: fantome, reclame cu expunere redusa in media, special concepute pentru a castiga premii).
Mai multe articole si opinii legate de editia din acest an a festivalului de publicitate, puteti citi pe seria de articole sub eticheta ADOR 2009.
Alte opiniile legate de competitie, sunt asteptate pe email la:
PUBLICITATE:
Alte articole din Opinii:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: