Razvan Matasel (Leo Burnett) despre EFFIE: 'Challengerii se schimba, dar noi ramânem în top'
Luni, 02 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Ma bucur foate mult ca Leo Burnett este cea mai premiata agentie din Romania la Effie, adunand cele mai multe premii in cele patru editii Effie”, afirma intr-un informare remisa AdPlayers legata de festivalul de eficienta, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett.

„Acest lucru vine ca o confirmare a pozitiei de cea mai strategica agentie, pozitie pe care o detinem de trei ani in topul AdMarket”, continua Matasel.

“Suntem o prezenta constanta pe podiumul de la Effie si cred ca nu gresesc daca afirm ca suntem singura agentie fara fluctuatii, care demonstreaza an dupa an ca isi merita pozitia de lider strategic”, este de parere adjunctul si seful planificarii Leo Burnett. “Challengerii se schimba, dar noi ramanem in top”, conchide el.

Leo Burnett la Effie 2007

In comunicatul remis AdPlayers, oficialii grupului de marketing si comunicare Leo Burnett spun ca agentia Leo Burnett confirma inca o data pozitia sa de lider strategic al industriei de advertising din Romania, obtinand pe podiumul festivalului Effie trei premii Gold Effies si un Bronze Effie pentru eficienta campaniilor executate pentru trei dintre clientii sai.

Potrivit sursei, cele patru noi trofee fac ca Leo Burnett sa fie in continuare cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania in cele patru editii ale festivalului desfasurate pana in prezent.

Bergenbier, brand-ul care anul trecut a castigat Grand Effie, a plecat anul acesta cu doua Gold Effies la categoria Alcoholic Drinks, pentru campaniile “The new q-pack shape for smart guys” si “Equity campaign 2006”.

La categoria Non Foods, Tide si Campania “Super Mums” au adus agentiei de publicitate cel de-al treilea Gold Effie al acestei editii,  in timp ce Bronze Effie-ul a fost acordat campaniei “Noroc cu Joe”, la categoria Food Products. Agentia a mai obtinut si o nominalizare pentru brand-ul Alpinia, campania “If you don’t have time to cook”.

Tot la aceasta editie a festivalului Effie Awards, oficialii grupului de comunicare mai amintesc si ca Starcom Media, parte a Leo Burnett Group, a obtinut o nominalizare pentru campania Avon de lupta impotriva cancerului la san „1 din 8 femei”.


PUBLICITATE: