(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Daca am recomanda ceva festivalului si implicit juriului, ar fi sa judece lucrarile inscrise mai out-of-the-box”, a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Dumitrescu, Deputy Managing Director, Lowe & Partners. „Adica sa premieze mai mult rezultatele versus idee, decat rezultatele versus executie”.
„Multe idei se aplica neconventional, tocmai pentru ca au ca obiectiv creativitatea mediului de comunicare si in final eficienta”, explica Razvan Dumitrescu. “Ori noi am fost aproape sa fim descalificati cu Rexona for Men "Liga Suporterilor" pentru ca n-am avut comunicare conventionala - desi campania a avut un succes demonstrat si apreciat ca atare de client (Rexona for Men "Liga Suporterilor" a fost premiata ca cea mai buna activare regionala Unilever)"
Declaratia executivului vine sa completeze pozitia exprimata de Oana Cociasu - Deputy Managing Director, Lowe & Partners: "Patru editii Effie, patru ani in care Lowe a participat si a castigat constant”, afirma Cociasu. “Si chiar daca vi se pare un refren cunoscut, evolutia Lowe la festival a fost marcata de premii la fiecare editie, lucru care ne situeaza in liga agentiilor ... foarte eficiente.”
„In 2007, am avut bucuria de a urca pe scena pentru al doilea an consecutiv alaturi de brand-ul Timisoreana, brand pe care ne putem mandri ca l-am adus pe culmile performantei in ultimii 3 ani de zile, atat cantitativ, cat si calitativ”, sutine Razvan Dumitrescu. “Lucru confirmat si de rezultatele extraordinare anuntate de curand de Ursus Breweries - si anume ca Timisoreana este lider pe piata de bere (market shares, MEMRB).”
„Am intrat cu 6 inscrieri la aceasta editie, am fost nominalizati cu 5 si am castigat cu doua dintre ele ... o rata de succes foarte buna. Lasand la o parte statisticile si clasamentele, suntem foarte multumiti ca am construit constant campanii eficiente care au convins in primul rand piata, dupa care au devenit niste cazuri convingatoare in fata unui juriu exigent”, explica Cociasu.
„Sunt convinsa ca, pe masura ce trec editiile Effie, secretomania clientilor va scadea invers proportional cu valoarea festivalului, si spun asta pentru ca Effie capteaza din ce in ce mai mult respect si valoare, reusind, de la an la an, sa creasca in profesionalism si onestitate”, este de parere executivul agentiei.
“Juriul format din foarte multi membri (deci greu "'coruptibil"'), restrictiile impuse de detinatorii licentei, calitatea lucrarilor inscrise si premiate, toate acestea ne dau curaj si ne stimuleaza in a ne inscrie cu sufletul deschis, fara teama de a pica in derizoriul si cancanurile altor festivaluri la fel de celebre de pe la noi”, conchide ea.