(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
“Pe ansamblu, evenimentul, jurizarea si rezultatele Effie 2007 reflecta piata de publicitate. Cu cateva exceptii”, a declarat, pentru AdPlayers, Radu Florescu (foto) – CEO al Saatchi & Saatchi, legat de recenta editie a festivalului Effie Awards Romania.
“Sunt destul de rezervat cu privire la castigatorii de anul acesta din mai multe categorii”, explica executivul grupului Saatchi & Saatchi in Romania.
“Mi se pare ca a castiga la Effie a devenit un scop in sine, dar aceste premii nu afecteaza niciodata profitul si pierderile financiare ale unei agentii”, continua Radu Florescu. „Cred ca oamenii din industrie ar trebui sa-si aminteasca acest lucru”.
Seful grupului Saatchi & Saatchi in Romania, grup de marketing si comunicare din care mai fac parte, printre altele, companiile Saatchi & Saatchi Advertising, Zenith Media, Saatchi& Saatchi X si Cable Direct, Radu Florescu este si fondatorul primului birou de reprezentare al unei agentii de publicitate internationale in Romania, in 1990, pe atunci sub numele Centrade.
Vicepresedinte RAAA (Romanian Association of Advertising Agencies), Radu Florescu a fost si membru in Comitetul de Organizare al festivalului Effie Awards Romania 2007, comitet care i-a mai reunit pe Narcis Horhoianu - Associate Marketing Director Procter&Gamble Romania (Presedintele comitetului de Organizare), Sorin Psatta - Strategy & Research Director la Graffiti BBDO, Liviu Irimia - Marketing Director la Interbrew Romania, Afrodita Blasius - Managing Partner la Bridge Communication, Cezar Dumitru - Senior Brand Manager la Ursus Breweries, Victor Dobre - Executive Director IAA Romania.