Puiul UCPR este gatit la GMP
Joi, 21 Septembrie 2006

...

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania (UCPR) a ales agentia GMP pentru informarea consumatorilor asupra lipsei riscurilor de imbolnavire in urma consumului de carne de pasare gatita. Conform oficialilor GMP, campania mai urmareste si minimalizarea efectelor unei posibile noi "crize aviare".

Conceptul campaniei a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro) si o campanie online. Site-ul www.fengpui.ro, precum si campania web au fost dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) a fost asigurata de Spoon Media.

Strategia

“Strategia de comunicare a pornit de la faptul ca, desi subiectul era unul delicat, decizia de renuntare la consumul de carne de pasare se baza pe stimuli emotionali, nu rationali”, spune Teodor Cucu (foto), Account Manager GMP.

„Ca atare, informatia reala trebuia transmisa la randul ei intr-un context emotional/ surprinzator. Conceptul creativ ilustreaza intr-o maniera surprinzatoare cat de inofensivi sunt puii gatiti, utilizand chiar demonstratii “absurd-umoristice” si facand astfel apel la calitatea romanului de face haz de necaz..””, este de parere responsabilul de cont de la GMP.

Ideea

“Totul a pornit de la perceptia eronata ca, mancand pui, am putea pati ceva”, spun cei de la GMP. „Realitatea este insa cu totul alta. Bietul pui nu are nici o vina si multi dintre noi ne-am lasat influentati de avalansa de informatii emotionale, fara o baza rationala”.

Si pentru ca increderea in pui era destul de zdruncinata, spune agentia, trebuia demonstrat “cat de nevinovat este puiul educat si crescut in fermele bio securizate”.

“De regula, cel mai greu pentru un creativ este sa raspunda la intrebarea: de unde v-a venit ideea”, continua Corina Bacanu (foto), Copywriter GMP. “De la insusi puiul, normal! A venit la noi cu rugamintea de a-i salva reputatia”, adauga ea.

Potrivit agentiei, GMP a prezentat intr-un mod creativ mesajul ca, o data gatit, „puiul nu poate deranja nici macar o conversatie linistita intre doua batrane sau nu poate clinti nici macar un fir de par al circarilor aflati in cel mai precar balans”.

“Si cine era cel mai bun orator pe care-l putea gasi puiul nostru? Un bucatar experimentat care nu ar folosi niciodata decat cele mai bune si mai proaspete ingrediente”, spune agentia. Campania care a rezultat, este una amuzanta si memorabila, sunt de parere autorii acesteia.

Autorii

Din partea UCPR au participat la realizarea campaniei Ilie Van - Presedinte UCPR, Aurel Damian - Director Executiv UCPR, Viorel Fetinca - Membru in Consiliul de Administratie UCPR.

Din partea agentiei au lucrat pentru campanie Mirela Angelescu – Client Service Director, Ramona Sima – Group Account Director, Teodor Cucu – Account Manager, Emilian Arsenoaiei – Creative Director, Corina Bacanu – Copywriter, Theodor Sandu – Art Director.

Online: „Pai ce puii mei, nu e gratis. Macar sa ma patrund bine!”

N-am verificat memorabilitatea intregii campanii, dar unul din banerele online de la Webstyler  are toate sansele sa se transforme in banc, daca nu circula deja prin "targ".

Dialog intre doua „puicute” intr-un salon de “bronzat” (a se citi rumenit)

"-Fata! Te-ai cam rumenit la fata.

Pai ce puii mei, nu e gratis. Macar sa ma patrund bine! “

.

....


PUBLICITATE: