( AdPlayers.ro ) Publimedia International a lansat astazi un nou instrument de dezvoltare pentru Ziarul Financiar ( ZF). Newsletter-ul ZF este un nou instrument de marketing destinat cititorilor cotidianului de business editat de Grupul MediaPro.
Serviciul, spune editorul, a aparut din nevoia unei prezente pe web mai consistente si diversificate a brandului ZF si se adreseaza acelor utilizatori de internet a caror profil se suprapune caracteristicilor cititorului ZF: activ din punct de vedere profesional, studii superioare, venituri peste medie, cititori care se regasesc (conform clasificarii ESOMAR) in categoriile sociale A sau B.
Prima editie a Newsletter-ului ZF a fost transmisa catre aproximativ 2.500 de adrese de e-mail. Oficialii ZF estimeaza ca, in urma promovarii serviciului, in jurul datei de 1 Noiembrie 2005 sa existe 3.500-4.000 de abonati din targetul ZF.
Cristian Hostiuc, Directorul Editorial al Ziarului Financiar, a declarat pentru AdPlayers ca ,,Newsletter-ul ZF este o noua metoda, moderna si accesibila, prin care echipa Ziarului Financiar a venit in intampinarea dorintei cititorilor de a avea in casuta de e-mail, la prima ora, de luni pana vineri, titlurile fiecarei editii a Ziarului Financiar’’.
Potrivit reprezentantilor Publimedia, Newsletter-ul ZF va aduce in primul rand un plus de valoare pentru vizitatorii frecventi ai site-ului www.ZF.ro, iar ca obiectiv secundar, se are in vedere ca, prin acest instrument, vizitatorii ocazionali ai site-ului sa devina vizitatori frecventi. Abonarea la Newsletter-ul ZF se va face prin intermediul site-ului propriu, aceasta facilitate fiind promovata pe prima pagina a editiei tiparite a Ziarului Financiar, in prima parte a lunii Septembrie.
Implementarea tehnica a serviciului a fost asigurata de White Image, companie care a asigurat activitatea de e-mail communication la Conferinta lui Philip Kotler la Bucuresti.
Infiintat in Noiembrie 1998, Ziarului Financiar implineste in acest an 7 ani de existenta. Potrivit Publimedia International, ultimele date furnizate de catre Studiul National de Audienta ( SNA) arata ca fiecare editie a Ziarului Financiar este citita de peste 169.000 de persoane si ca ZF este publicatia a carei cititori au cele mai mari venituri, comparativ cu restul titlurilor din presa romaneasca.
Website-ul publicatiei, www.ZF.ro, este vizitat saptamanal, potrivit aceleiasi surse, de catre un numar peste 22.000 de vizitatori, numarul de pagini citite in fiecare saptamana fiind de peste 100.000. ( Iulian Toma )