( AdPlayers.ro ) Claritine si-a schimbat statutul, de la medicament eliberat “cu prescriptie medicala” (RX) la cel “fara” prescriptie medicala (OTC). Odata cu aceasta, medicamentul va trece si de la comunicarea catre un public de specialitate catre publicul larg. Oficialii companiei Schering Plough spun ca trecerea lui la OTC a fost posibila “datorita eficientei si sigurantei deosebite castigate in timp, la nivelul medicilor si farmacistilor”.
Agentia de publicitate nominalizata de Schering Plough Romania sa promoveze brandul Claritine pe piata romaneasca este Publicis Romania. Potrivit oficialilor agentiei conduse de Teddy Dumitrescu, Publicis Romania va asigura managementul intregului cont de comunicare: servicii de strategie, creatie, media, BTL, PR. Contul de publicitate a fost atribuit agentiei in urma unei licitatii care a avut loc in luna ianuarie si al carei rezultat a fost comunicat la inceputul lunii februarie.
„Avem oportunitatea de a comunica publicului larg ce inseamna alergia si cum se poate schimba viata oricarei persoane alergice alaturi de Claritine”, a spus Alina Serban, Product Manager Claritine.
“Acest proiect a generat un entuziasm deosebit, in special in randul colegilor de la creatie”, a declarat Daniel Raicea ( foto) , Client Service Director, Partea Publicis Romania .“Rezultatul final a fost foarte apreciat de catre Client si suntem convinsi ca va fi apreciat si de catre beneficiarii campaniei de publicitate.”
Echipa de la Publicis Romania desemnata sa lucreze pentru proiect este compusa din Daniel Raicea – Strategic & Client Service Director, Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Simona Comoli – Art Director, Cristi Simion – CopywriterDan Franculescu – Copywriter si Raluca Bararu – Art Director, Victor Popa- Senior Media Planner (Optimedia).
Conform unui studiu de piata desfasurat in august 2005, citat de catre companie, rezulta faptul ca, din categoria antialergice, Claritine este cea mai cunoscuta marca, avand o notorietate spontana de 41%, aceasta dominand si in cazul notorietatii asistate (71%). Imaginea brandului Claritine se contureaza in jurul beneficiilor de eficienta, efect rapid si actiune de lunga durata.
Piata de produse antialergice are o crestere anuala de 31% si este in valoare de 7 milioane USD. In aceeasi perioada numarul de unitati consumate anual in aceasta piata este estimat la 3,3 milioane (1). Potrivit companiei, Claritine a fost si este in topul celor mai bine vandute produse antialergice din Romania.
Madalina Lucic, Business Unit Manager, Schering-Plough a declarat: “Claritine si-a propus sa educe publicul in privinta importantei tratamentului corect si eficient al rinitelor alergice sezoniere sau perene deoarece calitatea vietii poate fi sever afectata in conditiile unei terapii incorecte sau absente” .
Cu sediul la Kenilworth, N.J, SUA, si 30,000 de angajati la nivel mondial, Schering-Plough (www.schering-plough.com ) este o companie farmaceutica multinationala cu produse de top destinate sanatatii.
( Irina Toma info@adplayers.ro )