( AdPlayers.ro ) PubliMedia si InterPress Group au anuntat ieri integrarea revistei The ONE in portofoliul companiei de publishing a MediaPro. Echipa editoriala care a realizat pana acum revista se va ocupa in continuare de produs. In plus, echipa revistei va beneficia de experienta jurnalistilor MediaPRO, care vor colabora cu publicatia.
“The ONE se va integra perfect in portofoliul PubliMedia” spun reprezentantii companiei de Publishing MediaPro – companie care editeaza in prezent un cotidian national - Ziarul Financiar, 10 reviste si 7 ziare locale. Relansarea este prevazuta inca din primele luni ale anului 2006, cand editorii revistei The ONE promit “o relansare interesanta si plina de surprize”.
„Ne propunem sa facem importante investitii în marca The ONE, începând cu prima parte a anului 2006, astfel incat in 12-18 luni aceasta sa devina lider de audienta si tiraj pe segmentul sau de piata” a declarat Dragos Stanca, Director General al PubliMedia International, compania de publishing a MediaPRO.
La randul sau, Vicki Georgescu, senior editor The ONE, considera ca aceasta achizitie reprezinta un moment important pentru consolidarea pozitiei revistei pe piata publicatiilor glossy din Romania.
Conform oficialilor companiei de publishing din MediaPro, data la care The One va fi editata de PubliMedia va fi anuntata ulterior, insa aceasta este estimata pentru primavara lui 2006, cel mai tarziu luna aprilie. PubliMedia estimeaza un target de tiraj distribuit pana la finalul lui 2006 de circa cca 50,000 exemplare pe editie.
Vanzarile de publicitate ale revistei vor fi preluate de catre departamantului de vanzari PubliMedia, condus de Sorel Radu. Vechile tarife de publicitate raman valabile. Noile tarife de publicitate vor fi anuntate in timp util, afirma Carmen Paraschiveanu, PR Manager, Publimedia International.
Primul numar al revistei editat de Inter Press Group a aparut in luna mai 2004.Reprezentantii PubliMedia sustin ca lunarul The ONE vizeaza publicul feminin cu educatie superioara, venituri peste medie si un stil de viata sofisticat.
Dragos Stanca sustine ca “Publicatia e pozitionata corect pe segmentul premium si, de acum inainte, va beneficia si de valoarea adaugata pe care mecanismul de promovare al unui grup de publishing de talia PubliMedia o poate conferi” .
„Ne-am pozitionat de la inceput ca o revista de stil cu atitudine. Acum ne consolidam stilul si castigam o atitudine de invingator” este de parere Vicki Georgescu.
“ Sunt convins ca va fi o preluare de succes si ca, impreuna cu noii nostri colegi, vom face din The ONE un reper pentru publicatiile adresate femeilor” conchide directorul general al PubliMedia International.
Dupa cum spun oficialii companiei, in 2005, PubliMedia a inregistrat, doua importante succese in zona publicatiilor care li se adreseaza femeilor, prin relansarea bilunarului „ACASA Magazin” si lansarea revistei lunare „Ce se intampla, DOCTORE?”
( Iulian Toma info@adplayers.ro )