(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Jurnalul National pregateste o noua ofensiva pe piata media nationala, anunta oficialii de comunicare ai codidianului din trustul Intact, într-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro.
„Lider în rândul cotidianelor de calitate din Romania”, potrivit sursei citate, începând de astazi, 25 septembrie, “cel mai de încredere ziar din Romania”, cum îl mai numesc autorii acestuia, lanseaza concursul toamnei: “Milionar peste noapte”. “Zilnic, vreme de sase saptamâni, cititorii nostri vor avea ocazia sa-si schimbe viata cu ajutorul taloanelor din ziar”, anunta promotorii campaniei.
100.000 de euro si 100.000 de abonamente
Pe lânga premiile în valoare de 100.000 de euro puse la bataie de cotidianul condus de Marius Tuca, ziarul a mai adaugat si un numar de 100.000 de abonamente speciale, sustin responsabilii de comunicare ai ziarului.
Tot de astazi, Jurnalul National va costa mai putin cu 1000 de lei, anunta editorii, promitând “cea mai buna oferta pentru cititorii de ziare din România”. Designul primei pagini se schimba si el de astazi. Jurnalul National “va deveni mai aerisit, mai dinamic, iar cititorii vor putea parcurge mai usor titlurile”, sunt de parere reprezentantii ziarului.
Marius Tuca: “Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga”
“Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga”, sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National. “Trebuie, asadar, sa intram în competitie cu noi însine si sa ne autodepasim. Jurnalul National îsi propune sa-si depaseasca toate recordurile în ceea ce priveste tirajul, audienta si notorietatea, sa ridice stacheta înca si mai sus”, promite seful ziarului.
Tot în aceasta toamna, cei de la Jurnalul National anunta ca ziarul va lansa volumul doi al compilatiei “Cântecele noastre toate”, doua albume de fotografie si o serie de volume, “proiecte unice pe piata media din România”, conchid ei.