(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Internetics AdPlayersCRITIC cu Bogdan Nitu, membru in juriul Internetics 2007, si Managing Director al Webstyler, agentie de publicitate full service pe Internet
'Din punct de vedere al eficientei, mi se pare o evolutie logica, dar care vine poate prea devreme pentru nivelul de percepere al fenomenului de catre piata. Formularul de inscriere a lasat insa libertate participantilor pentru a-si scrie studiile de caz. Si asta e bine. A ramas la latitudinea juriului sa aprecieze eficienta in contextul premiselor si strategiei.
Din punct de vedere al structurii festivalului, imi pare rau ca a disparut sectiunea design. Era sectiunea in care se puteau exprima graphic-designerii, dincolo de obiective, strategii si eficienta. Mi-ar placea ca aceasta sectiune sa reapara in 2009.
Este insa bine ca sectiunea Publishing a fost impartita in doua (publishing si servicii), iar structura sectiunii Advertising este logica si urmeaza evolutia pietei. Mai exact, au aparut mai multe sectiuni pentru diferitele tactici de comunicare online.'
AdPlayersCRITIC Internetics reuneste opiniile unor oameni care isi desfasoara activitatea in companii active pe piata comunicarii interactive, si care raspund la intrebarea:
„Cum apreciati evolutia Internetics 2008 fata de editiile precedente din punct de vedere al structurii si pozitionarii sale de festival care masoara "eficienta" comunicarii pe Internet?”
Tu cum raspunzi?