Peste 1000 de participanti, la IAA European Summit din România
Luni, 12 Februarie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Desi estimarea initiala de participare la IAA European Summit 2007 era de 700 de participanti, în urma feed-back-ului primit de la colegii IAA din Europa dar si din Romania, oficialii filialei IAA românesti se asteapta la o participare de peste 1000 de oaspeti, veniti atât din Europa cat si din restul regiuniilor, arata reprezentantii IAA România.

Summit-ul European al IAA va avea loc în perioada 26-28 Septembrie 2007, va fi organizat la Palatul Parlamentului din Bucuresti. Organizatorii se asteapta ca evenimentul va aduna sub umbrela sa reputati speakeri internationali - nume recunoscute si respectate de întreaga comunitate de marketing si comunicare din lume.

La începutul lunii Februarie a avut loc la Zurich si o întalnire a presedintilor filialelor IAA din Europa, la care, conform IAA România, au participat 30 de profesionisti recunoscuti ai marketing-ului si comunicarii din Europa si USA precum si invitatii acestora.

Romania a fost reprezentata de presedintele IAA Romania, Felix Tataru. Potrivit filialei românesti, Tataru a prezentat pe larg comunitatii internationale proiectul primului Summit European IAA organizat la Bucuresti.

Toti presedintii filialelor IAA din Europa,  si-au exprimat sustinerea pentru acest eveniment si, spun oficialii IAA România, si-au aratat interesul pentru participarea la acesta. Desi temele propuse initial de catre organizatori au fost  - Communication Channels Planning, Legislatie / Autoreglementare si Research, în urma consultarii presedintilor filialelor IAA din Europa, la subiectele initial propuse s-a mai adaugat si Corporate Social Responability.

La intalnirea presedintilor filialelor IAA din Europa de la Zurich s-a mai decis ca fiecare membru IAA sa primeasca direct si un newsletter cu informatii din industria de comunicare din Europa. Informarea va fi facuta la circa 2 saptamani si, precizeaza reprezentantii IAA, va trata noutatile referitoare la subiecte diverse precum: nutritie si health claims, obezitate, copiii si publicitatea, alcool, pharma, auto-reglementare si altele.


PUBLICITATE: