Pepsi a îndraznit mai mult cu ProFM
Joi, 04 Ianuarie 2007

Pepsi a îndraznit mai mult cu ProFM

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

„Am promis ca iarna aceasta vom îndrazni mai mult”, afirma Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo. „Si ce putea fi mai îndraznet decât o petrecere live pe sine? Am strâns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata în România” a mai spus oficialul marcii, vorbind despre revelionul organizat în „Pepsi Express”.

Dana Iordache spune ca Express Revelionul "a adunat peste 200 de persoane care s-au distrat la maximum alaturi de Pepsi si Pro FM la trecerea dintre ani!”.

Pepsi a îndraznit mai mult cu ProFMNorocosii petrecareti care au câstigat la Pro FM câte un bilet gratuit de 2 persoane la Revelionul pe sine, au plecat în data de 31 decembrie, ora 21.30 din Gara de Nord, de pe peronul 14 si s-au intors pe 1 ianuarie la ora 6.00!

Echipajul care s-a îmbarcat în trenul Pepsi Express a fost completat de Suie Paparude, Vania, Marica, Laurent si Alex, în primul lor concert pe roti. MC-ul party-ului care a pus in miscare “gasca vesela” a fost Claudiu Sara!

Autorii evenimentului spun ca trenul Pepsi Express a dus, timp de 10 ore, pe o distanta de 500 de km spiritul „Dare for more”, iar muzica house a rasunat la maximum pe traseul Bucuresti – Predeal – Brasov – Sfantu Gheorghe si retur.

Trenul Pepsi Express a aut în componenta 8 vagoane de bar-bistro si restaurant transformate într-un club pe sine. Accesul “calatorilor” la Revelion s-a facut doar pe baza de bilete gratuite oferite de Pepsi si Pro FM.

Market AdPlayersFile PepsiCo

PepsiCo este prezenta pe piata româneasca a bauturilor racoritoare carbonatate de tip cola (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon si PepsiX), precum si cu produsele sub marcile 7-UP, Mountain Dew, Mirinda si Evervess Tonic.


PUBLICITATE: