(adplayers, Iulian Toma) "Vedeti, era asumata! Acum vom folosi niste clisee si o poveste in poveste ca sa aratam ca stim sa fim autoironici, vrem sa challenge-uim normele si suntem ubercool", spune Adrian Preda, Creative Director la MRM Worldwide, despre spotul Profi, o serie de executii creative, neasumate public (cel putin pana in prezent) de agentia de publicitate care le-a semnat.
„Daca ar fi fost o psihoza gen Montebanato (paste cu ou, uou!) probabil ca as fi zis "mah, poate ca asa a fost. Poate chiar asta au vrut". Insa Profi 1 (n.r. prima executie creativa ) e atat de retard si fara sens, incat nu mai cred asta. Nu cred ca a fost asumata. Ce cred este ca agentia/ clientul/ casa de productie/ „cinedraculuiafacut-o” incearca sa se dea mai interesanta si sa profite de valul de interes.
Baieti, in numele industriei, va rog: lasati-o cum a cazut! A cazut nasol, cred ca si-a rupt si gatul, dar lasati-o asa. Pentru ca oricata frisca si ciocolata ai pune in jurul unui cacat, tot nu va fi tort.
Mai bine faceati de la inceput ceva cu sens, „ratiaidreacu” de hipsteri, o meserie n-ati pune mana sa invatati...”, conchide ironic omul de creatie de la MRM.
Mai mult in adplayers critic