( AdPlayers.ro ) La 10 luni de la aparitia pe piata, Oblique TV Magazin a anuntat oficial in cadrul unei conferinte de presa, noua imagine, imbunatatirea distributiei cat si detalii legate de planurile de viitor. Dupa cum spune Claude Olive unul din managerii proiectului, primul ghid TV gratuit din Romania, Oblique TV Magazin distribuie un tiraj de 100.000 de exemplare bilunar la nivel national, in casieriile unui operator de cablu dar si la domiciliul a 40.000 de persoane. Revista este auditata de Biroul Roman de Audit al Tirajelor ( BRAT) si este inscrisa si in Studiul National de Audienta ( SNA), dupa au mai precizat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro reprezentantii ghidului tv gratuit.
Noua imagine a revistei, evenimentele de ieri si campania de comunicare poarta semnatura agentiei de publicitate Scala JWT si a diviziei specializate a retelei de publicitate JWT - rmgconnect.
„Aceasta imbunatatire survine acum, cand Oblique a demonstrat deja eficienta acestui concept inovativ: un ghid TV gratuit cu aparitie bilunara si distributie controlata care nu face insa nici un compromis in ceea ce priveste calitatea.” afirma editorii.
Oblique se afla acum la cel de-al doilea numar in format nou, dupa ce, la inceputul lunii octombrie si-a surprins cititorii cu o revista avand ca noutati atat aspectul grafic imbunatatit cat si continutul editorial. Venind cu experienta pietei de media vest-europene si cunoscand realitatea pietei romanesti, Oblique a introdus noul concept de revista gratuita, in decembrie 2004.
“De atunci am evoluat enorm si o sa continuam sa evoluam pe baza sutelor de scrisori care le primim lunar de la cititori. Suprizele nu se vor incheia aici” declara Adela Vrinceanu, Managing Partner.
Conferinta de presa din cursul diminetii de ieri a fost urmata de o petrecere cu mult fast in cursul serii derulata sub titlul „Paseste pe covorul rosu”. Cu un scenariu desprins parca dintr-un celebru festival de film, invitatii Oblique TV Magazin - advertiseri, agentii de media si de publicitate, colaboratori media, au fost asteptati sa paseasca pe un imens covor rosu in uralele a zeci de tineri aflati de o parte si de alta a acestuia. Pentru mai bine de jumatate de ceas, intrarea celor peste 250 de invitati a facut din intrarea in Muzeul National de Arta Contemporana de la Palatul Parlamentului, scena unui adevarat festival de film.
Oblique nu este doar un ghid TV, sustin oficialii sai. „Lumea celebritatilor si a televiziunii au fascinant dintotdeauna, iar Oblique aduce in prim plan evenimentele importante ale acestei lumi si le prezintã intr-un format elegant, aerisit, plin de culoare si imagine, totul intr-o combinatie grafica moderna”Imbunatatirea revistei este, spun editorii, rezultatul unor intense studii si cercetari de piata. „Oblique este la momentul actual unul dintre putinele produse de presã care isi alege si isi controleazã targetul” mai afirma ei.
Pe langa editori, evenimentul a fost cooordonat de reprezentantii agentiei de publicitate Scala JWT in frunte cu Victor Dobre, Managing Director, care a declarat pentru AdPlayers ca s-a implicat personal in „filmul” desfasurarii lui. Pe langa armata din spatele scenei, i-am mai vazut „la filmari” pe Oana Brasoveanu – PR Manager al agentiei, Wilma Ignat ( Client Service), Liliana Tiu ( media ), Adriana Sola ( rmgconnect).
Maestrii de ceremonii au fost Serban Huidu si Mihai Gainusa ( Prima TV / KissFM). La evenimentul de aseara, i-am mai vazut pe Serban Ciusca ( Arbomedia ), Silviu Ispas ( Arbomedia si Presedinte BRAT) , Joe de Alvarez ( Sfinx Experience ), Andrei Bortun ( Millenium Communications), Ivonne Ghita ( EuroSport), Simona Mihai si Corina Bershutz ( Starcom Media), Anda Rodideal ( Notorious Advertising ), Cezar Burlan ( Sanoma Hearst), Lucian Despoiu ( Kondiment Solutions ).
In dorinta declarata de sustinere a tinerelor talente romanesti, Oblique TV Magazin a inceput prin sponsorizarea si promovarea lui Mihai Marinescu, tanarul de numai 16 ani care a uimit in ultimele luni Europa si toti pasionatii sportului cu motor, castigand locul doi in campionatul Belgian de Formula Renault 1600.
„Ideea din spatele acestei sponsorizari este de a genera un nou val de energie dinspre Romania care sa schimbe incetul cu incetul felul in care tara este perceputa in Europa si la nivelul intregii lumi. Sunt sanse mari ca Mihai Marinescu sa ajunga in Formula 1.” spune Serge Celibidache, fondatorul Oblique TV Magazin.
( Iulian Toma)