( AdPlayers.ro ) Incepand de vineri, 24 februarie, creditul doar cu buletinul are o noua campanie de comunicare, dezvoltata de ALTEX si Euroline Retail Service in colaborare cu agentia Leo Burnett.
„Promovarea serviciului are un nou spot TV amuzant, care subliniaza ideea ca serviciul credit doar cu buletinul este atat de accesibil, incat principala preocupare a clientilor este cum sa ajunga mai repede in magazinele ALTEX pentru a profita de oferta”, se arata intr-un comunicat Altex remis AdPlayers si AdPlayers.ro .
Pe langa spotul TV difuzat pe principalele posturi nationale, campania de comunicare cuprinde, materiale de promovare si semnalizare, precum si spoturi radio si machete in presa, „care indeamna publicul sa profite de cea mai accesibila metoda de creditare: creditul doar cu buletinul de la ALTEX”, precizeaza reprezentantii lantului de magazine.
"Inventat de Altex"”Inventat de Altex, credit cu buletinul a fost intotdeauna un produs la mare cautare”, spun reprezentantii Leo Burnett. „Pentru ca este atat de atractiva oferta, trebuie doar sa te grabesti atunci cand vii la Altex. Graba, inventivitatea si umorul romanului au dus la situatia in care mai multi indivizi se intalnesc, fiecare cu propria metoda - care mai de care mai amuzanta si mai neobisnuita - de a obtine prioritate in drumul lor catre catre ALTEX”.
Lansat in toamna anului 2004, creditul doar cu buletinul a revolutionat piata creditelor de consum din Romania, potrivit oficialilor companiei. „Un produs financiar accesibil si nebirocratic”, dupa cum il mai numesc ei, „creditul doar cu buletinul a adus un plus de confort pentru clienti care, astfel, economisesc timp obtinand fara efort produsele dorite”. Reprezentantii Altex spun ca „Tot ce trebuie sa faca o persoana pentru a obtine un astfel de credit este sa se prezinte la biroul de rate cu buletinul de identitate si sa completeze o declaratie pe propria raspundere”.
Cheltuieli de marketing mai mari cu 188% pentru vanzari mai mari cu 87%
Ruxandra Voda, Chief Marketing Officer, ALTEX a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca „ALTEX a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 275 milioane de Euro (fara TVA), inregistrand vanzari mai mari cu 87% decat in anul 2004”. Dintre acestea, potrivit aceluiasi oficial, vanzarile prin sistemele de rate au reprezentat aproximativ 60%, un procent usor mai scazut decat in anii precedenti, ca urmare a cresterii volumului de achizitii cu plata pe loc.
„Anul trecut, cheltuielile alocate marketingului au crescut la ALTEX cu 188% fata de anul 2004”, a mai afirmat Ruxandra Voda de la ALTEX.
Potrivit companiei, ALTEX este liderul pietei de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din Romania, cu peste 120 de magazine ALTEX deschise in toate judetele din tara si 8 electrocomplexuri Media Galaxy.
(Iulian Toma info@adplayers.ro )
AdFile Info:
Nume lucrare: “Febra”
Agentie: Leo Burnett Romania
Oras: Bucuresti
Advertiser: Altex
Brand: Altex
Produs/categorie: credit doar cu buletinul
Nume Campanie: Credit doar cu buletinul
Data primei difuzari/aparitii: 24.02.2006
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana
Tipuri media: TV, OOH si radio
Durata (TV): 30, 35, 40 sec.
Slogan: Credit doar cu buletinul
Creative Director: Bogdan Naumovici
Art Director: Stefan Vasilachi
Copywriter: Claudiu Dobrita, Mihnea Gheorghiu
Regizor: Bogdan Naumovici
Producator:Laura Georgescu-Baron
Casa productie A/V: Multimedia Est
Director Strategie/planificare: Razvan Matasel
Strategie/planificare (Account Planner):Elena Ionita, Laurentiu Semeniuc
Agentie media:Starcom Media