( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Unilever lucreaza pentru comunicarea noului Cif Power Cream Spray cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media). Activitatile non-media („bellow the line”, BTL) si de relatii publice sunt sustinute de agentiile BrandsOn (BTL) si Creative Brand Communication ( PR ).
“Ne adresam cu aceste produse (Cif Power Cream Spray, n.r.) unor consumatori mai tineri, educati, care apreciaza timpul pe care il pot castiga pentru ei, folosind pentru curatenie niste produse de calitate, usor de utilizat si extrem de eficiente”, a declarat Cora Baiasiu (foto), Building Manager, Cif&Domestos.
Aflat in portofoliul companiei Unilever South Central Europe, potrivit companiei, brandul Cif detine locul 1 pe piata de produse pentru curatirea locuintei, cu o cota de piata valorica de 9,8% (martie-aprilie 2006), conform ACNielsen.
Campania
Sub mesajul “Toata puterea lui Cif Cream intr-un spray”, potrivit autorilor, campania de promovare transmite in mod direct beneficiile noilor produse. Disponibile in trei variante, precizeaza responsabilii de comunicare, spray-urile Cif Power Cream „pastreaza calitatile lui Cif Cream curata rapid si eficient, fara sa zgarie, dovedind astfel o grija deosebita pentru suprafete”.
Campania de publicitate in media este planificata in perioada mai – august 2006. Canalele utilizate pentru comunicarea noilor variante sunt televiziunea, outdoor-ul si presa. Printre televiziunile care sustin cele trei spoturi ale campaniei TV se numara ProTV, Antena 1, TVR 1.
Noile Cif Power Cream Spray sunt sustinute si prin promotii in magazine, insotite de product-demo. Consumatorii au astfel posibilitatea sa participe la o demonstratie a eficacitatii produselor, chiar in timp ce-si fac cumparaturile. In acelasi timp, cumparand oricare produs Cif Power Cream Spray, ei pot castiga la loterie una dintre masinile de spalat vase oferite ca premiu.
Autorii
De la Unilever South Central Europe contribuie la realizarea campaniei Dan Tasca –HPC Director, Rares Ciovica – Category Manager HHC, Cora Baiasiu – Brand Building Manager Cif&Domestos, Boris Zivkovic – Brand Building Executive HHC.
Activitatile campaniei in media sunt coordonate de Ioana Gligor – Group Account Director Lowe & Partners si Mirabela Banicescu - Account Manager, Mindshare.
Componenta non-media (BTL) si de relatii publice (PR) sunt asigurate de Sabina Baciu – Account Manager, BrandsOn, respectiv, Cristina Udrescu - Managing Director si Alina Andronache – Account Executive, Creative Brand Communication.