(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Bogdan Tomoiaga (foto), Group PR Manager Pleon Graffiti:
AdPlayers: Cu ce-ati venit acasa / ramas dupa Romanian PR Award?
Bogdan Tomoiaga: Am adus acasa un silver pentru unul din proiectele noastre preferate - Dani, vino acasa dupa meci! - marca Pepsi Light. Preferat pentru ca am reusit sa spunem o altfel de poveste unui "public neascultator", intr-un moment in care sansele nu prea erau de partea noastra - mai exact asta vara, in timpul campionatului de fotbal, o perioada de maxima promovare pentru brandurile masculine.
Este al treilea an consecutiv cand juriul PR Award premiaza proiectele pe care le facem pentru Pepsi. Noi zicem ca e semn bun, si pentru noi si pentru client.
Ce v-a placut (laude)?
Bogdan Tomoiaga: Comparativ cu editiile precedente, anul asta au fost premiate mai multe din proiectele care n-au avut in spate o campanie puternica de ATL. Ceea ce arata ca juriul a apreciat intr-adevar rezultatele obtinute strict prin stradaniile de PR. De asemenea, ne bucuram ca au castigat si agentii de PR din afara Bucurestiului.
Ce nu v-a placut (critici)?
Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti - din cele care sunt in topurile de care am citit cu totii in presa in septembrie, cele care nu participa de obicei la aceasta competitie. Poate la anul.
Lucrezi pentru o companie de PR relevanta in Romania? Asteptam si opiniile tale despre PR Award:
- cu ce-ati venit acasa / ramas dupa Romanian PR Award
- ce v-a placut (laude)
- ce nu v-a placut (critici)
la telefon