"Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti" Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti
Luni, 06 Octombrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Bogdan Tomoiaga (foto), Group PR Manager Pleon Graffiti:

 

AdPlayers: Cu ce-ati venit acasa / ramas dupa Romanian PR Award?

Bogdan Tomoiaga: Am adus acasa un silver pentru unul din proiectele noastre preferate - Dani, vino acasa dupa meci! - marca Pepsi Light. Preferat pentru ca am reusit sa spunem o altfel de poveste unui "public neascultator", intr-un moment in care sansele nu prea erau de partea noastra - mai exact asta vara, in timpul campionatului de fotbal, o perioada de maxima promovare pentru brandurile masculine. 

Este al treilea an consecutiv cand juriul PR Award premiaza proiectele pe care le facem pentru Pepsi. Noi zicem ca e semn bun, si pentru noi si pentru client.

 

Ce v-a placut (laude)?

Bogdan Tomoiaga: Comparativ cu editiile precedente, anul asta au fost premiate mai multe din proiectele care n-au avut in spate o campanie puternica de ATL. Ceea ce arata ca juriul a apreciat intr-adevar rezultatele obtinute strict prin stradaniile de PR. De asemenea, ne bucuram ca au castigat si agentii de PR din afara Bucurestiului.

 

Ce nu v-a placut (critici)?

Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti - din cele care sunt in topurile de care am citit cu totii in presa in septembrie, cele care nu participa de obicei la aceasta competitie. Poate la anul.

Lucrezi pentru o companie de PR relevanta in Romania? Asteptam si opiniile tale despre PR Award:

- cu ce-ati venit acasa / ramas dupa Romanian PR Award

- ce v-a placut (laude)

- ce nu v-a placut (critici)

la telefon  0724 089 333 , sau pe adresa:


PUBLICITATE: