(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
New York Festivals (NYF) a premiat 3 agentii de publicitate românesti la recenta editie a festivalului din acest an. Sub numele International Advertising Awards, festivalul de publicitate a reunit începând din acest an, competitiile Print si Outdoor Design, cu cele de TV Cinema & Radio Advertising si Publicitate Interactiva.
.
.
Bronz si nominalizari pentru McCann
La New York Festivals, McCann a obtinut un Bronze World Medal cu lucrarea “Wild Christmas”, brand Bergenbier Non Alcoolic la categoria Corporate Image.
La acelasi festival, McCann a mai avut doua nominalizari cu printul “Hitler”, realizat pentru Comitetul National pentru Protectia Animalelor si campania de print MTV “Michael/Manson/Slash”.
Bronz pentru DaKino, de la Lowe
Printurile DaKino - Titanic by Lars von Trier, Basic Instinct by Almodovar si Lord of the Rings by Kusturica au câstigat distinctia Bronze WorldMedal obtinuta la categoria Entertainment Promotion.
„Anul trecut am fost finalisti, anul asta am luat bronz cu DaKino. Nu am stat chiar în loc. Putem sa vedem cu placere campania chiar dupa aproape un an, ne bucura când e apreciata si de altii si suntem mândri pentru ca nu este un ghost.”, Daniel Gavrila, Managing Director, Lowe & Partners.
Campania de imagine pentru Festivalul International de Film DaKino a recompensat deja agentia printr-o medalie de argint la Epica 2005 - cel mai important festival de publicitate exclusiv european, si a ajuns în finala Golden Drum 2005 - cel mai important festival regional de publicitate din Europa Centrala si de Est
Bronz pentru TBWA\MERLIN
Campania “Victimele inundatiilor au nevoie de hainele tale” realizata de TBWA\MERLIN pentru un program al Crucii Rosii împreuna cu magazinele Outwear a câstigat Bronze World Medal la New York Festivals 2006, sectiunea International Design, Outdoor & Print Advertising.
"TBWA\ este cea mai creativa retea de publicitate din lume. Acest lucru incepe sa fi vizibil si in Romania”, crede Cristian Munteanu- Executive Creative Director TBWA\MERLIN, argumentând ca la un an si jumatate de cand s-a nascut noua TBWA\MERLIN , agentia a luat deja primul premiu.
Vorbind despre importanta premiului, Munteanu spune ca acesta a fost câstigat “Nu la Ad'Or sau la Golden Hammer, ci la un festival de publicitate din liga mare, la care doar cateva agentii din Romania indraznesc sa viseze” adauga el”.
„Noi nu ne propunem sa ramanem in categoria valorica balcanica, iar acest prim premiu ne confirma faptul ca suntem pe drumul cel bun”, conchide directorul de creatie vorbind despre primul premiu al agentiei de publicitate.
.
.
Graffiti BBDO Finalista
Certificate de finalist au mai primit inscrierile Mother - River Woods si Helloween pentru Guiness de la Graffiti BBDO.