( AdPlayers.ro ) Millenium Communications lanseaza Grupul Doi. Aentia de relatii publice este infiintata de catre Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner), nucleul actualei echipe fiind construit in jurul Diviziei Clienti a Millenium Communications.
Andrei Bortun, Associated Partner, Grupul Doi Millenium Communications
Dupa cum sustin reprezentantii agentiei, pentru Grupul Doi, lucreaza in prezent 14 angajati care se ocupa, de 17 clienti. Echipa Millenium Communications se ocupa exclusiv de cele trei proiecte/branduri proprii: AdPrint, Internetics si Gala Societatii Civile.
Structura clientilor actuali ai agentiei include clienti externi (fara birouri in Romania), companii si branduri romanesti, companii multinationale, organizatii/organisme ale statului sau propriile proiecte. Relatiilor publice li se adauga arii de expertiza complementare in marketing, publicitate, comunicare online, responsabilitate sociala si, in plus, sustinerea unui network de prieteni / parteneri / resurse din advertising, webdesign si graphic design dezvoltat de Grupul Doi.
Grupul Doi este, spun reprezentantii sai, mai mult decat o agentie de PR. “Muzica, filme, sali de expozitie, haine, masini, carti, Spic, sport, baruri, politica, mass media, skateri si ministri, copywriteri si voluntary din ONG-uri, profesori universitari si vedete – acesta este universul oamenilor Grupului Doi” afirma reprezentantii sai.
“Si ne batem pentru locul intai dar si pentru un loc aparte” sustin reprezentantii agentiei de PR. “Ne batem pentru standardele noastre, ale clientilor, ale concurentei, alaturi de alti colegi din Clubul Companiilor de Relatii Publice [CCRP] si de partenerii nostrii”
Printre numele din portofoliu Grupul Doi se numara P&G , Heiss, Porsche Romania, Logitech, Chivas, Medicover & Moartea Domnului Lazarescu, Zarea, Alka, Hallewood – Cramele Prahova, METROREX, La Fantana, Cellini, Zapp, OpenAD.net, AutoKlass.
( Iulian Toma )