MediaPro Interactiv îsi dubleaza audienta cu Neogen
Joi, 01 Februarie 2007
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

MediaPro Interactiv vinde publicitate online pe site-urile Neogen. Cele doua companii au semnat un parteneriat prin care divizia de web a trustului MediaPro va reprezenta în exclusivitate spatiile publicitare de pe homepage-urile site-urilor Neogen, acesta din urma continuând sa vânda spatiile publicitare din interiorul site-urilor sale, prin sistemul automatizat dezvoltat de companie. Parteneriatul a fost încheiat pe durata unui an.

MediaPro Interactiv îsi dubleaza audienta cu Neogen

"MediaPro Interactiv îsi dubleaza numarul de vizitatori”

„Cu cei peste 800,000 de vizitatori unici pe saptamâna Neogen reprezinta cel mai vizitat site din Romania excluzând cele doua portaluri de download cu trafic majoritar extern”, a afirmat, pentru AdPlayers, Orlando Nicoara (foto), Director General la MediaPro Interactiv. „Cu aceasta audienta reteaua MediaPro Interactiv îsi dubleaza numarul de vizitatori”.

Potrivit MediaPro Interactiv, Neogen este portalul numarul 1 în România. În urma parteneriatului, portofoliul companiei MediaPro Interactiv se extinde cu site-urile neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro .

Pe lânga site-urile Neogen, portofoliul de site-uri disponibile pentru advertising al MediaPro Interactiv contine, 25 de editii online ale produselor Publimedia, Mediafax si Media Pro, la care se vor adauga, potrivit companiei, proiectele exclusiv online care vor fi dezvoltate de echipa MediaPro Interactiv în urmatoarele luni.

MediaPro - Neogen

Oficialii diviziei web de la MediaPro spun ca site-urile Neogen au, în ansamblu, o audienta de 831.000 de vizitatori unici pe zi de-a lungul unei saptamani, conform Trafic.ro. Separat, conform serviciului Monitor al companiei Neogen, Noi2.ro are 316.262 de vizitatori unici pe zi de-a lungul unei saptamani, BestJobs.ro are 300.218,  Neogen.ro are 215.474, Doizece.ro, 154.379, iar Club.ro, 149.533..

"Prin acest parteneriat, MediaPro Interactiv îsi pastreaza si îsi întareste promisiunea de a vinde internet premium”, este de parere Orlando Nicoara. „Prima pagina acestor site-uri este un spatiu premium care completeaza excelent portofoliul nostru".

Calin Fusu: “Am ales un parteneriat cu cel mai mare publisher online din România”

Calin Fusu, Director General Neogen, a declarat: "Avem cel mai vizitat portal din Romania, si pentru partea de brand-advertising am ales un parteneriat cu cel mai mare publisher online din România. Complementaritatea dintre firmele noastre va rezulta în noi initiative comune în decursul acestui an."

Vânzarea, de catre Neogen, a spatiilor interioare apartinând site-urilor din portofoliu se va realiza, afirma reprezentantii retelei, prin intermediul produsul de publicitate (cu tinta) contextuala si demografica cu plata per click, destinate cu preponderenta firmelor mici si mijlocii.

Orlando Nicoara: „Nu am afirmat ca nu vom face parteneriate externe”

La startul companiei de anul trecut, MediaPro Interactiv anunta vânzarea în exclusivitate a tuturor website-urilor din grupul MediaPro începând cu luna septembrie: “Nu am afirmat ca nu vom face parteneriate externe”, explica astazi Nicoara, parteneriatul cu Neogen. “Am spus ca, pentru început, ne focusam pe dezvoltare”.

Întrebat daca MediaPro Interactiv va mai încheia si alte parteneriate externe grupului MediaPro: “Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra”, afirma seful diviziei web de la MediaPro, pentru AdPlayers. “Vom analiza orice oportunitate ce va aparea pe piata”, conchide Nicoara.

AdPlayersFile

Potrivit reprezentantilor companiei, Neogen SA este lider regional pe piata serviciilor online, cu peste 1 milion de utilizatori înregistrati în Romania si peste 400,000 în Bulgaria si Serbia.

MediaPro Interactiv este divizia de internet a trustului MediaPro care dezvolta proiectele pe internet ale trustului. Creata în august 2006, compania MediaPro Interactiv reuneste, conform companiei, specialisti in dezvoltarea de servicii online, continut online, new media, comunicare online, si publicitate online.

Segmentele acoperite de portofoliul MediaPro Interactiv sunt cel de business (ZF.ro, BusinessMagazin.ro, Target.ro, Media-ad.ro, Mediafax.ro, BestJobs.ro), divertisment (acasamagazin.ro, csid.ro, go4it.ro, multiplex.ro, maxim.ro, onemagazine.ro, playboyromania.ro, protvmagazin.ro, doizece.ro, noi2.ro, club.ro), precum si cel de news/media care, impreuna cu portalurile apropo.ro si neogen.ro ofera, sustine compania, si un semnificativ reach generalist.


PUBLICITATE: