MediaPRO intareste milioanele MAXIM
Vineri, 04 Noiembrie 2005

MediaPRO intareste milioanele MAXIM( AdPlayers.ro ) Maxim Romania este a 28-a editie internationala si vine sa consolideze pozitia de lider mondial in cadrul revistelor de lifestyle pentru barbati, afirma oficialii editorului PBR Publishing, companie din grupul MediaPRO.

Creata de unul dintre cei mai mari publisheri independenti din lume, Dennis Publishing Ltd. (companie fondata la Londra, in 1974), revista MAXIM are in prezent un tiraj mondial de peste 4 milioane de exemplare, lunar, cu o audienta cumulata de peste 17 milioane de cititori in 30 de tari. Pe langa Romania, revista mai apare in Statele Unite, Marea Britanie, Olanda, Belgia, Franta, Spania, Portugalia, Italia, Germania, America Latina, Rusia, Serbia, Bulgaria, Grecia, Thailanda, etc.

“Marca distinctiva a revistei MAXIM este umorul. Inteligent, spumos, original, 98% romanesc” mai afirma reprezentantii PBR Publishing. “Cea mai bine vanduta revista pentru barbati din lume”, potrivit editorului, se adreseaza unui public masculin tanar si este prezenta in Romania incepand cu luna Noiembrie 2005.  “Traim intr-o tara trista, plina de umor, iar din asta nu poate iesi decat o revista de ris, de citit, de colectie”, spune Dragos Vasile, Redactor Sef, Maxim Romania.

Disponibila pe piata romaneasca din ultima saptamana a lunii octombrie, revista se promoveaza sub sloganul “MAXIM. E DRACU’ GOL!”. Tariful lista (Rate Card ), pentru o pagina de publicitate in revista MAXIM este 4,500 Euro, dimensiunile unei pagini de publicitate fiind 220x285 mm, dupa cum a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Irina Morosanu, Brand Manager, Maxim Romania.

Campania de lansare propriu-zisa a demarat in 21 octombrie, aceasta incepand cu o campanie de teasing, cu o durata de 7 zile, in presa scrisa, la televiziune si la radio. In paralel, sunt difuzate 3 spoturi TV, spoturi radio, precum si machete si insert-uri in presa scrisa, a mai declarat brand managerul revistei. Campania mai presupune de asemenea activitati BTL si PR (distributie de materiale promotionale, concursuri radio, etc.).

Printre advertiserii din primul numar se numara Mercedes, BMW, Givenchy, Energy, Calvin Klein, Alfa Romeo, Panasonic, Mazda, Ford, Canon, Seat, Perroni, Jameson, Chivas, Marlboro, Parliament, Coca-Cola, Pepsi-Cola.

Redactorul sef al revistei, Dragos Vasile (31 ani), a preluat aceasta pozitie dupa cea de Sef Serviciu Moravuri Usoare la saptamanalul Academia Catavencu. El spune ca “ MAXIM Romania e o revista de la noi din tara. Asta inseamna, in primul rand, continut editorial romanesc. In al doilea rand, inseamna femei celebre din Romania. In al treilea rand - umor de inspiratie locala. Nimic din ceea ce e romanesc nu ne este strain”

Ramona Badescu detine prima coperta Maxim in Romania, pozand, de altfel, in premiera pentru o revista din Romania intr-un pictorial de un asemenea tip. In plus, primul numar MAXIM o dezvaluie intr-un pictorial pe Anca Florescu, membra a trupei LAGUNA.

Lansata in 1995, editia originala MAXIM vinde in acest moment, in Marea Britanie, conform PBR Publishing, peste 240.000 de exemplare, in medie, pe editie.Cu o medie de 2,5 milioane de exemplare vandute in Statele Unite, Maxim este cea mai mare revista de interes general pentru barbati din America. De la lansarea sa pe piata in 1997, Maxim a obtinut premii ca “Hottest Magazine of the Year” decernat de Revista AdWeek, sau “Magazine of the Year” de la Advertising Age. Revista a inregistrat un adevarat boom in 1997, o data cu lansarea MAXIM SUA si Canada.

( Iulian Toma, info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: