Media Insight a castigat Michelin
Marti, 14 Martie 2006

( AdPlayers.ro ) Media Insight a castigat Michelin pe sapte tari. Agentia de media a fost desemnata pentru sa adiministreze contul de media Michelin in Romania si in alte sase tari din regiune: Bulgaria, Croatia, Serbia si Muntenegru, Macedonia, Albania si Bosnia-Hertegovina.

Potrivit oficialilor agentiei, Media Insight va oferi servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, evaluare, precum si servicii de negociere si cumparare de spatiu media.

Media Insight a castigat Michelin„Adaugarea acestui nou cont important la portofoliul extins si puternic al companiei Media Insight reprezinta un pas mare inainte, in strategia noastra de crestere” , a declarat Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director Media Insight.

Din ianuarie 2005, Romania este centrul regional pentru tarile din sud-estul Europei, coordonand activitatile Michelin din: Albania, Bosnia Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Macedonia, Serbia si Muntenegru.

Michelin Romania a luat fiinta in 2001 cand grupul, unul din liderii mondiali in domeniul anvelopelor, a achizitionat 2 fabrici de anvelope (Victoria Floresti si Silvania Zalau), un atelier de resapare din Bucuresti si o retea comerciala acoperind intreg teritoriul tarii.

„Dorim sa avem clienti din fiecare categorie de pe piata si sa servim brand-uri internationale si locale renumite, iar Michelin reprezinta atat intrarea intr-o noua categorie, cat si un brand reper in intreaga lume”, a mai spus Prajisteanu.

Media Insight este o agentie de planificare strategica si implementare media, cu o experienta de sase ani pe piata de media din Romania. Agentia face parte din grupul international WPP. Potrivit agentiei, in prezent Media Insight este cotata printre primele agentii de media romanesti.

(Irina Toma, info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: