McCann se bucura mai mult cu Dorato
Vineri, 01 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro Irina Toma )

McCann se bucura mai mult cu Dorato

Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson, anunta oficialii agentiei. Conform unui studiu international, care indica faptul ca românii sunt printre cei mai tristi oameni din lume, campania este un manifest pentru fericirea românilor, îndemnându-i sa se bucure cât mai des.

O campanie de atitudine

McCann se bucura mai mult cu Dorato“Pentru Dorato am construit o campanie de atitudine, prin care îi îndemnam pe români sa profite mai mult de orice prilej de bucurie si sarbatoare”, afirma Alexandru Dumitrescu (foto)– Associate Creative Director, McCann Erickson. “Am reusit astfel sa ramânem în limitele categoriei, creând totusi o voce distincta pentru aceasta marca tânara”, mai spune el.

„Echipa de creatie a fost inspirata de studiul britanic privind gradul de fericire al popoarelor lumii; dupa cum bine stiti, noi ne-am declarat printre cele mai nefericite natii, iar spotul dramatizeaza aceasta realitate într-o maniera ironica”, a mai adaugat Alexandru Dumitrescu.

Obiectiv: prima alegere a consumatorilor

“Parteneriatul cu McCann Erickson nu ar fi fost posibil fara o congruenta a sistemelor de valori si fara o viziune comuna asupra dorintelor consumatorilor nostri”, sustine Rodica Draghici, Director Marketing Zarea, motivând colaborarea cu agentia de publicitate. “În plus, pasiunea echipei McCann pentru marcile românesti cu notorietate ridicata, pasiune reflectata, în mod evident, în portofoliul agentiei, a cântarit foarte mult în alegerea noastra”.

Cât despre obiectivele spumantului, “Ne propunem ca brandul Dorato sa devina prima alegere a consumatorilor”, a conchis directoarea de marketing de la Zarea.

Target - persoanele din mediul urban, cu venituri medii si mici

Potrivit agentiei, campania de comunicare, desfasurata începând din aceasta perioada si pe întreg parcursul anului 2007, include spotul TV “Plânsul”, print si POSM-ri si o componenta de PR, targetând cu precadere persoanele din mediul urban, cu venituri medii si mici.

DORATO este, dupa cum sustine agentia, singurul spumant de pe piata din România, care pe lânga aromele traditionale - demisec, piersica si capsuni - are si alte doua arome: pepene galben (melone) si zmeura (lamponi).

Spotul “Plânsul” realizat în colaborare cu casa de productie Multimedia Est a fost regizat de Andreea Paduraru.

AdPlayersInfo Dorato

Advertiser: Zarea

Brand: Dorato

Rodica Draghici – Director Marketing,

Miruna Patrascu – Brand Manager categoria Spumante.

Agentie: McCann/ Creative Services

Gabriela Alexandrescu – Account Director,

Elena Hurjui – Account Executive,

Alexandru Dumitrescu – Associate Creative Director,

Craita Coman – Group Creative Director,

Raluca Negoita – Art Director,

Andreea Serban – A/V Producer.

AdPlayersFile Zarea

Potrivit companiei, Zarea este singurul jucator de pe piata de bauturi alcoolice care produce si comercializeaza marci în 5 categorii: spumante (cu marcile principale Zarea Crystal si Diamond Collection, Athenee Palace si Dorato), sampanie pentru copii (cu marca Robby Bubble), bitter (cu marca Carpaten), lichior (cu marca Florentino), brandy (cu marcile Milcov, Arad, Moldova si Olympia), vermut (cu marca Zarea) si sangria (marca Corrido Sangria – compania Zarea fiind singurul producator român de sangria).  

Compania Zarea a fost fondata în 1912. Începând cu anul 2004 devine membra a Grupului german Schloss Wachenheim - liderul mondial în productia de bauturi  spumante. Compania bucuresteana este listata pe piata Rasdaq, obtinând în trimestrul al treilea al anului 2006, o crestere a cifrei de afaceri cu 7,5%, mai mare decât în aceeasi perioada a anului trecut


PUBLICITATE: