Magnetique vrea în Top 5 si 150.000 EUR, cu noul Stiletto
TV
Marti, 20 Februarie 2007
Magnetique vrea în Top 5 si 150.000 EUR, cu noul Stiletto

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Magnetique vrea în Top 5 si 150.000 EUR, cu noul StilettoLa doar o saptamâna dupa ce a lansat MenReport.ro, Magnetique Marketing a relansat si Stiletto.ro. Motivând relansarea revistei online pentru femei, dupa un an si jumatate, Eveline Fabritius, General Manager la Magnetique Marketing spune ca “noua formula Stiletto este mult optimizata, în primul rând datorita tematicii extinse (dar nu generalizate!!!)”, crede ea, si ca, în plus, “pastreaza cititoarele fidele, dar le ajuta sa gaseasca mai multa informatie, în acelasi loc”.

Prin solutia de management de continut (Content management Solution, cms, n.r) de la GreenPixel, noua revista online, “ofera un mediu mult mai interactiv membrelor, atât prin elementele oferite online (blog, posibilitatea de a reedita articole, elemente de comunitate)”, este de parere responsabilul de la Magnetique.

“Am considerat ca nisa de la care a pornit initial Stiletto se poate dezvolta, pastrând conceptul initial: o revista online cu calitate de print, o revista care sa se adreseze femeii cunoscatoare, educate, cu venituri mari si foarte mari, o revista care nu îsi propune sa educe femeia, sau sa o ajute sa se regaseasca”, a mai adaugat ea.

Obiective: 150.00 EUR si în Top 5

Întrebata câti bani crede ca va aduce noul Stiletto, din publicitatea online, Eveline Fabritius a declarat, pentru AdPlayers, ca “Magnetique asteapta ca, pâna la finele anului, sa obtina încasari, exclusiv pentru Stiletto, de peste 150,000 Euro”.

Pe lânga acest obiectiv, continua oficialul editorului online, “prioritatea Magnetique, în momentul de fata, este aceea de a investi în acest produs, cu care doreste sa ajunga, în foarte scurt timp, în Top 5 al revistelor online de femei, top care consideram ca va include produse foarte apropiate, ca trafic si audienta”.

Potrivit executivului Magnetique, “valoarea acestor investitii initiale (în Stiletto.ro n.r.) depaseste 50,000 Euro”. Motivând investitiile, sefa editorului online sustine ca “Magnetique a canalizat eforturile de marketing pentru pozitionarea corecta, inteligenta si promovarea agresiva a Stiletto”.

Printre investitiile în Stiletto se numara, sustine Fabritius, “dezvoltarea echipei editoriale, relansarea revistei online, obtinerea de exclusivitati pentru continut de calitate, dar si o campanie de promovare complexa, prima de acest fel destinata promovarii de media online (campanie care va contine TV, outdoor, indoor, print, radio, BTL, online, mobile), eveniment special, etc.

Stiletto.ro pe mobil

Fabritius mai anunta ca noutate absoluta pentru revistele online de femei, este faptul ca, “o parte din continutul Stiletto va putea fi accesat, permanent, în cadrul unei aplicatii customizate pentru telefonul mobil, disponibila fara cost pentru utilizator”. Aplicatia, adauga ea, va fi disponibila, în termen de o saptamâna, si pentru MenReport.

Stiletto, sustine executivul Magnetique, vine, nu în ultimul rând, cu o platforma tehnica net superioara celei anterioare: platforma Avandor, spune ea, si „un design nou, care respecta conceptul initial, acela de revista online, exclusivista, cu calitate de print”, continua ea.

Strategia Magnetique: Nisa

Eveline Fabritius, afirma ca Stiletto a fost lansat acum un an si jumatate, “în ideea de a raspunde unei nevoi evidente pe piata de online: aceea de a adresa produse media catre un target selectiv, care activeaza în acest mediu”.

Revista online, sustine oficialul, se înscrie în strategia Magnetique, “de a se adresa niselor (ca si tematica, obiceiuri, nivel de venituri) si nu neaparat aceea de a crea volume foarte mari, în prima faza”.

AdPlayersFile

Pe lânga Stiletto, Magnetique Marketing mai are în portofoliul sau revistele iDieta.ro, Maze.ro si Men Report


PUBLICITATE: