(AdPlayersFile, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
„Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a câte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media”, a declarat, odata cu lansarea noi strategii, Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive,
Începând cu luna iunie a acestui an, Magnetique Marketing a devenit asociat al Splendid Media Interactive divizia interactive a regiei de vânzari Splendid Media. Magnetique detine pe piata de reviste online din România nume precum Stiletto.ro si iDieta.ro.
„Consideram ca ne aflam într-o noua etapa de dezvoltare, iar strategiile pe care le vom adopta ne vor ajuta sa acordam o atentie deosebita unor segmente orientate spre mediul lifestyle si business, precum si sa dezvoltam un continut propriu si interactiv al produselor noastre, alaturi de relatii durabile cu partenerii de afaceri”, a mai spus Fabritius.
Editorul online condus de Eveline Fabritius anunta ca va fi primul publisher online care va adresa în mod continuu toate canalele de comunicare (print, radio, outdoor, indoor si TV), anunta reprezentantii companiei.
Strategia care urmeaza sa fie abordata de Magnetique presupune, spune compania, identificarea si valorificarea unor nise de piata în vederea crearii si fidelizarii de noi comunitati, dezvoltarea de produse media noi si de servicii online specifice, conexe produselor media deja aflate în portofoliu, cercetarea continua a comunitatilor dezvoltate în scopul perfectionarii produselor oferite, precum si investitia într-o comunicare sustinuta si continua.
AdPlayersFile Magnetique Marketing
Lansat la sfârsitul anului 2005, Magnetique Marketing (www.magnetique.ro) detine în portofoliul sau revistele online iDieta.ro, potrivit companiei, cea mai numeroasa si mai activa comunitate de femei din România, si Stiletto.ro, primul portal de fashion & beauty din România, spun reprezentantii editorului sursa.
Potrivit companiei, publisher-ul online are ca principal obiect de activitate dezvoltarea unor comunitati online de nisa, a caror interactivitate permanenta si fidelitate asigura cea mai buna expunere, pentru realizarea obiectivelor campaniilor de marketing interactiv.