( AdPlayers.ro ) AdPlayers va da cateva detalii de la Internetics "Banner Campaign" castigata de Ogilvy & Mather Advertising. Agentia a castigat sectiunea festivalului Internetics 2005 pentru campania
realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy.
Campania a folosit un leader board, doua fixed floating, un interstitial si un banner video, iar perioada de desfasurare a fost 8 aprilie - 8 mai 2005.
Dupa cum sustin reprezentantii agentiei „Milka vorbeste mai ales consumatorilor “tineri la orice varsta”, iar personalitatea sa reprezinta spiritul lumii pure din Alpi. Acolo incepe Lumea
Milka. Si daca vrei sa intri in aceasta lume mitica trebuie mai intai sa crezi ca exista”.
Tot oamenii de la O&M spun ca „ Un loc unde personajele principale sunt vacutele mov din Alpi, ce dau lapte proaspat pentru ca „noi sa ne bucuram de cea mai fina ciocolata. La Milka Incorporated, fabrica de ciocolata din lumea fantastica a Alpilor, toate animalutele - vacute, marmote, cartite, ursi - se straduiesc cu dedicatie sa ofere lumii cea mai fina ciocolata. Simpatice din fire si foarte sprintene, aceste animalute sunt sufletul echipei de "ciocolatieri" din Alpi”.
„Am pastrat acest spirit si in campania de pe Internet pentru Milka M-Joy si am incercat sa exploatam intr-un mod amuzant coexistenta lumii reale cu Lumea Fantastica Milka, unde alunele nu sunt numarate de calculator, ci de o cartita mioapa care pune in fiecare tableta o cantitate generoasa de alune”, spun creativii „digitali”.
"Ne bucura foarte tare aceasta reusita, mai ales ca este un canal nou de comunicare pentru clientul nostru si debutul este unul fericit. Am incercat prin aceasta campanie sa comunicam cat mai bine atributele noului produs, dar si sa aducem mai aproape de consumatori lumea Milka prin intermediul acestui mediu. A fost o realizare a echipei formata din Kraft Foods Romania, NetBridge Investments, Starcom Media si Ogilvy & Mather", a declarat Andreea Dumitru, Account Director O&M.
"Lansarea Milka M-joy in Romania a fost puternic sustinuta de o campanie integrata de marketing. Internetul a fost unul din canalele de comunicare folosite (o premiera de altfel pentru comunicarea marcii Milka) si a complementat cu brio campania TV, panotajul, printul si programele in-store. A fost o munca de echipa, animata si inspirata de o idee creativa reusita", a adaugat Viviana Oprea, Assistant Brand Manager Kraft Foods Romania.
Din partea Kraft Foods Romania, echipa Milka este formata din Viviana Oprea - Assistant Brand Manager si Volodymyr Semenikhin - Marketing Director. Din partea Ogilvy & Mather, echipa care a lucrat la acest proiect este formata din: Dragos Ometita - Art Director, Dan Amariei - Copywriter, Razvan Capanescu - Creative Director, Andreea Dumitru - Account Director si Mariana Toma - Account Executive. PR-ul campaniei este semnat de Gabriela Lungu – MD, Ogilvy PR.