( AdPlayers.ro ) Kaufland Romania lucreaza cu Luna Promotions pentru deschiderile hipermarketurilor de pe piata romaneasca. Reteaua Kaufland a intrat in tara noastra in data de 13 octombrie, odata cu deschiderea primului hipermarket din Bucuresti, in zona Bucur Obor. Pana in acest moment lantul de magazine a mai deschis in 24 noiembrie cel de-al doilea magazin Kaufland in Ramnicu Valcea, la Ploiesti, in 15 decembrie si, cel mai recent Kaufland Alba Iulia ( foto), la inceputul acestei luni, pe 2 februarie- eveniment la care au participat la taierea panglicii (foto- de la stanga la dreapta): Gunter Grieb, Director General Kaufland Romania, Varga Presecan Tiberiu, Director Magazin, Mircea Hava, Primarul orasului Alba Iulia si Dumitru Fulea, ConsilierulPrefectului.
Potrivit oficialilor de relatii publice ai companiei, pana in prezent, investitia totala in tara noastra a retelei de hipermarketuri depaseste cu mult 80 de milioane de Euro.
Contul de relatii publice pentru deschiderile magazinelor Kaufland a fost incredintat, prin Luna Promotions, agentiei de PR si evenimente ZoomZet, spune Oana Stanoevici - reprezentanta agentiei Zoom Zet.Kaufland: “Politica de preturi foarte severa”
“Succesul magazinelor Kaufland se bazeaza pe o politica de preturi foarte severa” sustin reprezentantii de PR ai companiei.
Condus de principiul “totul sub acelasi acoperis”, Kaufland ofera produse care acopera tot necesarul zilnic al consumatorilor, programul magazinelor fiind de luni pana duminica, de la ora 7.30 la ora 22.00.
Oferta cuprinde de la marca proprie K-Classic, pana la produse oferite de producatorii regionali si produse de marca. Reprezentantii sai spun ca hipermarketul garanteaza zilnic clientilor sai calitatea si prospetimea absoluta, la preturi mici, pentru carne, mezeluri, branzeturi si produse lactate, pana la legume si fructe. Pe langa oferta bogata de alimente, Kaufland mai comercializeaza produse din domeniile menaj, sticlarie, portelan, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon si pentru petrecerea timpului liber. Kaufland isi “rotunjeste” oferta in spatiul hipermarketurilor prin prezenta unor parteneri cum sunt Domo, Sensiblu, BRD, Global Net, Internity si Romfoto.
Luna Promotions: “Ne ocupam de evenimentele de deschidere Kaufland”
“Ne ocupam de evenimentele de deschidere Kaufland, de promotii pentru branduri cum ar fi Papi de la Excellent, Scandia, Ssang Yong -Autoitalia- acestea sunt cateva pe care le avem in desfasurare”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Denise Leonte, Account Manager la agentia Luna Promotions.
“Am pornit ca agentie de BTL si in continuare acesta este profilul nostru”, a afirmat oficialul agentiei de BTL si evenimente speciale. “In timp insa lucrurile au devenit mai complexe. Am inceput cu promotii si conferinte de presa, am continuat cu evenimente de club, team building-uri si evenimente de companie”.
“In prezent lucram pentru imaginea unor branduri cum ar fi: Grant ‘s, Campari, Springtime, Praktiker-cand spun imagine ma refer la toata linia de comunicare pe care o desfasoara un brand: de la vizual pana la evenimente si promotii” sustine Leonte.
Asa cum afirma reprezentanta agentiei, “ “Luna Promotions” exista deja de 3 ani”, timp in care “a devenit o agentie de publicitate importanta pe piata romaneasca”, crede Denise Leonte.
“Incercam sa gasim esenta lucrului pe care vrem sa il exprimam, si pe care vrem sa il vindem, iar pana acum am reusit sa concepem evenimente unice si memorabile” este de parere account managerul Luna Promotions.
Despre clienti, Denise Leonte spune ca “De-a lungul timpului am castigat (n.r. agentia) , am schimbat si cel mai important, am pastrat clienti”. Printre ei, agentia citeaza Kodak, Loncolor, Henkel, Unilever-Knorr,Scandia, Philip Morris-Marlboro, LM, Praktiker, Kaufland, Springtime, Kandia-Excelent Ipso, John Deer, BMW, Cristalex, Tabu, B24 Fun”, iar urmatorii sunt “free to try” asa cum spun reprezentantii agentiei si in website-ul agentiei (http://www.luna-promotions.ro ) .
Agentia de PR si evenimente Zoom Zet Media, Oana Stanoevici - reprezentanta agentiei, spune ca „ organizeaza orice fel de eveniment incepand de la lansari de produse pana la petreceri de companie, de la cocktail-uri aniversare pana la seminarii si congrese, de la mese rotunde pana la ceremonii de decernare de premii, de la deschideri de targuri si expozitii pana la receptii, de la conferinte de presa pana la prezentari de moda”.
„Pana acum am organizat conferinte de presa pentru toate magazinele Kaufland deschise in tara si pentru mai multe targuri si expozitii specializate(IDeM Romania, Hometex 2005 etc)”, mai afirma Stanoevici. „De asemenea, am organizat petrecerea de Craciun a copiilor angajatilor de la DHL Romania, in decembrie 2005”.
(Iulian Toma , info@adplayers.ro )
AdPlayersInfo - Kaufland
Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajati in intreaga Europa, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de Euro. Concernul Kaufland este reprezentat pe piata europeana cu peste 650 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania. Kaufland Romania a creat pana in momentul actual aproximativ 1.650 de noi locuri de munca.
Grupul Kaufland se numara printre marii retaileri germani, comercializand atat articole food cat si non food. Sediul grupului este in Neckarsulm, Germania. Istoria firmei incepe in anul 1930.
1930: Josef Schwarz debuteaza ca asociat al firmei Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co din Heilbronn. Numele firmei se schimba devenind Lidl & Schwarz KG si firma se transforma intr-un en-gross de produse alimentare. Expansiunea firmei este intrerupta de izbucnirea celui de-al doilea razboi mondial. Dupa terminarea acestuia, continua extinderea firmei.
1954: Extinderea firmei, constructia unui sediu propriu la Heilbronn si intrarea in lantul de magazine A&O.
1960: Deschiderea primului depozit C+C(Cash&Carry) in Nordwürttemberg in cadrul firmei Handels- und Fruchthof Heilbronn GmbH.
1964: Se deschide primul raion de carne in Handels- und Fruchthof Heilbronn care a reprezentat startul pentru hala de carne Kaufland, cu sedii de productie si de distributie in Neckarsulm, Möckmühl (in Heilbronn), Offenburg und Unterkaka (in Zeitz in Sachsen-Anhalt).
1968: Deschiderea primului magazin la Backnang cu numele de "Handelshof" si cu o suprafata de vanzare de 1200 mp.
1972: Sediul central al firmei se muta la Neckarsulm.
1977: Deschiderea primului magazin cu auto-servire la Backnang cu numele de "Handelshof"si cu o suprafata de vanzare de 6000 mp. Josef Schwarz moare la varsta de 74 de ani, iar firma este condusa de fiul sau, Dieter Schwarz.
1984: Deschiderea primului magazin cu auto-servire Kaufland la Neckarsulm, cu o suprafata totala de 15.000 mp. Numerosi concesionari completeaza oferta.
1990: Dupa reunirea Germaniei, are loc deschiderea primului magazin Kaufland in Meissen in noile landuri. In acelasi an, se deschid magazine pentru satisfacerea necesitatilor consumatorilor in Hoyerswerda, Pirna, Freiberg, Weißenfels, Berlin-Eiche si Senftenberg.
1994: Se deschid primele brutarii in magazinele Kaufland din Dessau si Leipzig, pentru a optimiza oferta de produse proaspete.
1998: Deschiderea primului magazin Kaufland in Cehia, in orasul Ostrava.
2000: Deschiderea primului magazin Kaufland in Slovacia, in orasul Poprad.
2001: In Germania de Est, Kaufland este de departe lider de piata. In Croatia s-a deschis primul magazin Kaufland in Karlovac, urmeaza Polonia cu deschiderea primului magazin Kaufland in Stargard Szczecinski.
2002: Lantul se extinde in continuare pe plan national si international.
2003: Introducerea marcii Kaufland K-Classic. K-Classic ofera produse de calitate la preturi convenabile de discount.
2005: Lantul se extinde in continuare pe plan national si international si aniverseaza 75 de ani de existenta.
- 13.10.2005: se deschide primul hipermarket Kaufland in Romania, la Bucuresti, zona Bucur Obor.
- 24.11.2005: se deschide cel de-al doilea hipermarket Kaufland in Ramnicu Valcea.
- 15.12.2005: se deschide cel de-al treilea hipermarket in Ploiesti.
- 2.02.2006: s-a deschis cel de-al patrulea hipermarket Kaufland la Alba Iulia