Lowe s-a clasat a doua din România, la Golden Drum 2006
Marti, 10 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Juriul de la Golden Drum a decis ca, dupa McCann - declarata agentia anului la Golden Drum, din cele 25 agentii de publicitate din România care au înscris lucrari la festivalul din Slovenia, Lowe România este a doua cea mai creativa agentie româneasca, anunta compania de comunicare condusa de Veronica Savanciuc si de Daniel Gavrila.

Lowe s-a clasat a doua din România, la Golden Drum 2006Echipa Lowe România a revenit în Bucuresti victorioasa, dupa ce a adaugat în palmaresul sau un trofeu Golden Watch pentru cea mai buna campanie – DaKINO - si un trofeu Silver Drum pentru cel mai bun print din categorie - cu doua din printurile campaniei DaKINO. Din cele 20 de categorii ale festivalului, nu au fost câstigate decât sapte Silver Drum,subliniaza agentia, dintre care unul a mers la Lowe România pentru printurile Basic Instinct si Titanic.

În acelasi timp, Lowe România ocupa locul 6 în clasamenul general al festivalului, spun oficialii.

Lowe s-a clasat a doua din România, la Golden Drum 2006„Vreau sa multumesc înca o data casei de productie Reload Film si lui Ionut Staicu, care au lucrat la aceasta campanie absolut benevol, ba chiar au suportat toate cheltuielile de productie”, a spus  Mihai Coliban (foto), Creative Director Lowe, membru în juriul uneia din competitiile întrecerii de la Golden Drum 2006. “Fara ei, acest proiect ar fi ramas o alta prezentare reusita si atât”.

“De asemenea, vreau sa mai multumesc celor doi copii cu sindromul Down, din posterul Titanic, familiei de rromi din Lord Of The Rings - sunt sase copii, doi parinti si un bunic si stau toti într-o singura camera de câtiva metri patrati, Sorinei, transsexualul din Basic Instinct - primul barbat operat pentru schimbare de sex din România si cersetorului anonim de pe 6 Martie, care habar nu are ca e celebru, acum”, a mai spus Coliban.

Lowe s-a clasat a doua din România, la Golden Drum 2006Hortensia Nastase (foto), Communication Manager Lowe România sustine, despre clasarea Lowe pe locul al doilea dintre agentiile de publicitate din România la Golden Drum ca nu face decât sa confirme ceea ce Lowe a aratat la acest festival si la multe altele în ultimii ani – “ca putem face creatie pentru binele clientilor si placerea noastra, fara presiunea tintelor false gen “X premii la Ad’Or” sau “Cannes-ul la anul”, spune responsabilul de comunicare al agentiei.

Potrivit companiei, în ultimii 3 ani, agentia Lowe a fost premiata de mai multe ori pentru diverse campanii dezvoltate pentru clientii sai, atât la festivaluri de publicitate locale (Effie, Ad’Or) cât si la cele internationale (Golden Drum, Epica, New York Festivals, Golden Hammer).

AdPlayersFile LOWE & PARTNERS 

Membra a Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG), LOWE & PARTNERS Worldwide este una din cele mai mari retele de publicitate din lume. LOWE & PARTNERS are birouri în peste 90 de tari si peste 9000 de angajati în reprezentantele sale din întreaga lume.

În România, conform companiei, Lowe & Partners a fost în permanenta, în cei 13 ani de activitate, în topul primelor agentii de publicitate din tara. Din portofoliul de clinti Lowe & Partners fac parte Coca-Cola România, Timisoreana, Bramac, Johnson&Johnson, TNT, Adesgo, ButanGas România, Unicef, Unilever, Time Out si altii.


PUBLICITATE: