.
( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Leo Burnett a realizat o noua campanie pentru Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa", agentia fiind si cea care s-a ocupat de contul de comunicare in acest an.
Pastrand ideea Antipa ‘’Nu se uita usor”, agentia de publicitate a conceput o noua campanie pentru „lumini in Noapte”, tema evenimentului din acest an a evenimentului de talie europeana intitulat “Noaptea Muzeelor” ce a avut loc pe 20 mai, eveniment ce s-a concentrat in jurul speciilor luminescente.
Potrivit agentiei de publicitate, „Lumini in Noapte” a fost promovata prin intermediul executiilor citylights, print, radio si internet si a atras peste 4600 de vizitatori.
Ideea: „In jurul luminii”
”Expozitia nocturna de animale luminescente de la Antipa ne-a ingaduit sa ne jucam cu multa placere in jurul "luminii", explica Ema Prisca, Senior Copywiter la Leo Burnett. „Asa se face ca neoanele bus shelterelor, destinate sa anunte evenimentul, s-au descurcat de unele singure (pentru prima data in viata lor), aranjate fiind de spray-urile, markerele si entuziasmul lui Ghica si Mihai (n.r.Ghica Popa, Art Director si Mihai Costache, Junior Copywriter).
Lumina inclusiv la radio
Prisca spune ca formele de specii luminescente aplicate direct pe neoane si vizibile in intuneric au asigurat comunicarea evenimentului pe partea de outdoor. Lumina a ajuns chiar si pe canale radio.
„Pentru ca am vrut sa aducem si in radio "lumina", am reusit sa exploatam display-ul radioului de masina, pe care ascultatorul a vazut la un semnal precis cuvinte latinesti, adica nume de specii luminescente”, mai adauga ea, vorbind despre explaotarea mesajelor scrise (RDS) pe „ecranul” posturilor de radio.
Printul reinterpreteaza promisiunea Antipa "Nu se uita usor" in contextul temei expozitiei din acest an, conchide senior copywriter-ul Leo Burnett.
Autorii
Din partea Muzeului de Istorie Naturala „Grigore Antipa” s-a implicat in realizarea proiectului Dr.Aurora Stanescu, director departament Relatii Publice, Marketing Cultural & Programe Educationale.
Echipa Leo Burnett si Starcom care a participat la implementarea campaniei Noaptea Muzeelor este alcatuita din : Ghica Popa – Art Director, Ema Prisca – Senior Copywriter, Laura Leonte – Junior Copywriter, Mihai Costache – Junior Copywriter, Diana Oanta – Brand Communication Manager, Irina Damian – Junior Brand Communication Executive, Tudor Cuciuc – Fotograf, Sorin Deleanu – A/V Production Manager, Serban Goran – Direct Communication Manager, Renata Cosmatos – OOH Manager.
Agentia
Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.
AdFiles Info:
Nume lucrare: NOAPTEA MUZEELOR
Agentie: Leo Burnett & Target
Oras: Bucuresti
Advertiser: Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”
Brand: Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”
Marketing Manager / Director: Dr. Aurora Stanescu
Nume Campanie: Noaptea Muzeelor
Data primei difuzari/aparitii: 15 05 06
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie:Romania
Limba: romana
Tip / Tipuri media: print, citylights, Internet, radio
Slogan: Nu se uita usor!
Account Manager / Director: Diana Oanta
Creative Director: Bogdan Naumovici
Art Director: Ghica Popa
Copywriter: Ema Prisca, Laura Leonte, Mihai Costache
Post Productie A/V: Sorin Deleanu