Legea germana a inovatiei outdoor-ului
Miercuri, 22 Iunie 2005

(AdPlayers.ro ) Daca n-ati trecut de mult prin Piata Unirii din Bucuresti si lucrati in publicitate, lasati masina acasa (pentru ca oricum n-are rost sa cautati un loc de parcare) si incercati sa gasiti 2 lei prin buzunar pentru metrou pana la statia cu pricina. Iesiti undeva pe la fantani si cautati noul panou Beck’s. El face parte dintr-o campanie inovativa de panotaj exterior, demarata la inceputul lunii iunie de agentia McCann pentru brandul de la Interbrew.Legea germana a inovatiei outdoor-ului

Titus Dumitrescu, Copywriter, McCann/Creative Services spune ca povestea a inceput de la cunoscuta “Legea germana a puritatii berii”. a) precisa, ca orice lege germana; b) usor de respectat, ca orice lege precisa;  c) respectata de berea germana nr. 1 in lume"

Asa s-a nascut primul outdoor de la lansarea in 2003 a berii Beck’s. “Dedicat legii germane a puritatii berii, outdoorul reprezinta un ansamblu format din 5 cilindri pe care i-am umplut cu apa, hamei, malt, la care am adaugat o sticla Beck’s generata 3D si eticheta. In ordine si disciplina.”

Reprezentantii agentiei spun ca in urmatoarele luni vor fi montate si alte panouri asemanatoare si in tara.

Mihai Ghyka, Marketing Director si Rodica Draghici, Brand Manager la Interbrew, au scos la fantanile de (langa) Beck's o echipa de la McCann formata din Alexandru Dumitrescu – Head of Copy, Titus Dumitrescu – Copywriter, Radu Tinc – Art Director, Gabriela Alexandrescu – Account Executive, Petre Bruma – Production Manager, Victor Stroe & Gabriel Andrei – Media Managers.

PUBLICITATE: