KFC: Kid Food Captivant. Sau Intruziv?
Vineri, 19 Octombrie 2012
 ( adplayers, Iulian Toma ) Seara de octombrie. Ora 18.00. Suntem pe Strada Jean Monnet din Bucuresti. Un loc des calcat de politicienii din buricul targului care merg la vot, dar si de copii in drum spre scoala. Un target ca oricare altul pentru marketingul direct.

Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.

Luati direct din poarta scolii

Luati direct din poarta scolii unde parintii ii trimit ca sa invete carte, copiii nu mai merg la profesori doar pentru  indrumare in viata si pregatire pentru ziua de maine. Scoala este si un excelent camp de manifestare a marcilor care agreseaza mintea si discernamantul unor fiinte care nu-si pot purta singure de grija. De cele mai multe ori cu o prezenta mult prea intruziva, la limita agresiva.

Desi in intreaga lume legislatia de protectie a copilului de mesajele publicitatii pedepseste aspru reclama pe segmente orare TV sau locuri neadecvate pentru cei mici, piata romaneasca este o adevarata mana cereasca. Nimeni nu sactioneaza prezenta agentilor de imprastiat pliante care ajung uneori inclusiv in clase sau la avizierul scolii. De multe ori chiar cu acordul corpului didactic.

„Ia mai multe”

Pregatit de mama dimineata, sandvisul proaspat si sanatos este luat „la misto” de colegii care vad in oferta KFC adevarata mancare gustoasa, cu cele mai „tari” meniuri, preturi si bauturi racoritoare la pachet. „Ia mai multe”, spune un agent cu exces de zel  care nu isi poate potoli setea de distributie decat impartind cate 5-6 flyere odata. Oferta KFC de astazi pentru copii este ademenitoare: X lei fiecare produs din meniu si Cola gratuit la pachet.

Pentru firma de marketing direct a fost o zi de distributie reusita. S-au dat toate pliantele. Cateva sute, poate chiar peste 1.000. Oferta este valabila suficient pentru a termina stocul de racoritoare cu toate scolile din zona. Vremea rece de afara oricum nu va mai vinde multa Cola.

„Hai sa mergem pana vin parintii” spune o fata constienta ca de la 6 fara 10, pana la 6 si 10 poate fugi cateva sute de metri sa cumpere unul din meniurile pe care le-a primit cu un minut inainte in mana. Si au plecat la Kid Food Captivant. Parintii trebuie sa mai aiba rabdare. Oferta KFC este mult prea ademenitoare. Casierii ii asteapta pe cei mici cu casele larg deschise.

(T) Orice asemanare cu marci sau activitati din lumea reala este pur intamplatoare.

Mai mult in adplayers critic , Opinii


PUBLICITATE: