( AdPlayers.ro ) McCann Erickson a asamblat "jumatatile" pentru campania la abonamentele Connex ce se deruleaza in aceasta vara. Potrivit agentiei, scopul declarat al campaniei Connex "Jumatati" care se va incheia la sfarsitul lunii august este comunicarea si informarea cu privire la oferta Connex din aceasta vara: 50% reducere la abonamente si extraoptiuni pana la sfarsitul anului. Campania a fost obtinuta cu sprijinul "atelierelor" BTL Trusteam si agentiei Universal McCann pe componenta de media.
"Atunci cand platesti jumatate, primesti jumatate. Mai putin la Connex" este conceptul de la care sustin ca au plecat creativii agentiei. "Pornind de aici, am venit cu o solutie executionala de impact vizual: jumatati de obiecte care, in mod normal, nu pot fi injumatatite: o masina, un frigider, o sticla, o minge de fotbal, etc" spun ei. "Nu am ilustrat "gafe", ci doar le-am sugerat. De exemplu, am aratat un tenisman care asteapta serva cu o jumatate de paleta in mana si nu unul care, incercand sa serveasca, nu reuseste sa atinga mingea. Partea interesanta a fost ca obiectele folosite in spot au fost chiar taiate si nu "cosmetizate" in studio" .
Pentru spotul Connex 50%, pe langa trabant, au fost "injumatatite" farfurii de portelan, umbrele, racheta de tenis, o sticla care continea lichid, o minge si un frigider. Spotul se incheie cu singurul obiect intreg: SIM-ul Connex. "Astfel facem trecerea, intr-un mod la fel de "vizual", la mesajul nostru: "Doar la Connex platesti jumatate si primesti tot".
"In momentul in care am inceput taierea trabantului nu aveam de unde sa stim daca plafonul trabantului (masina in totalitate..) isi va pastra forma deoarece caroseria trabantului este de fapt ceva metal cu foarte mult.. carton (!)" spun "mecanicii" campaniei de la Trusteam. Cu specializare below-the line ( BTL) declarata, agentia Trusteam mai taie sau pune suruburi si la campanii ale unor agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala Thompson, DDB, Notorious, Merlin TBWA, Odyssey, Heat International sau case de productie precum Multi Media Est, Kentauros sau Castel Film.
Campania a fost initiata la 1 iunie cu radio, presa cotidiane, saptamanale si lunare si outdoor. Spotul TV se difuzeaza in perioada 2 iulie - 31 august. Connex jumatati se deruleaza pe ProTV, ProCinema, Acasa, Prima TV, Antena1, TVR1, TVR2, National TV, MTV, Atomic.
Intreaga operatiune de asamblare a campaniei pentru abonamentele Connex ( Connex postpaid) s-a desfasurat sub acoperirea Connex prin Iuliana Maratu - Communication Brand Manager si Romina Tazlaoanu - Senior Communication Brand Manager.
McCann Erickson a lucrat la intreaga capacitate cu o echipa formata din Cristina Jura - Account Manager, Ana Popescu - Account Director, Adrian Botan - Creative Director, Andrei Tripsa - Art Director, Constantin Milu - Copywriter.
Spotul a fost filmat de Multimedia Est cu Andreea Paduraru - Regizor si Tudor Lucaciu Editor Imagine. Muzica a fost pusa pe portativ de Kemper Studio iar vocea apartine lui Marius Savescu.
Echipa Trusteam care a taiat "jumatatile" din spot a fost formata din Romica Budeanu, Mihai Dima, Emil Nicolae, Gabi Gazdoiu, Gigi Ivan, Mitica Badescu, Tudor Plesoianu, Sorin Basno . ( Iulian Toma)