( AdPlayers.ro ) Sub titlul “Un simplu gest poate schimba multe”, astazi, 5 mai cu ocazia Zilei Europene de protest impotriva discriminarii persoanelor cu handicap, Fundatia pentru Integrarea si Orientarea socio-profesionala a tinerilor cu handicap Licinium, impreuna cu agentia de publicitate GAV|Scholz & Friends Bucuresti, demareaza campania „Investiti in potential”, prim semnal privind necesitatea integrarii persoanelor cu handicap in societate
Dupa cum se arata intr-un comunicat comun al celor doi promotori ai campaniei, "Investiti in potential" isi propune sa lupte pentru promovarea valorii si crearea unor modele de integrare socio-profesionala a persoanei cu nevoi speciale, schimbarea statutului acesteia din „consumator de servicii”, persoana asistata asadar, in persoana activa, responsabila, a societatii..
“Raspunsul la provocarea de a face un gest simplu - acela de a investi in potentialul persoanei cu handicap - constituie inceputul drumului acesteia catre o viata normala, o sansa de a studia sau de a se integra in munca”, sustin autorii campaniei. “Un prim pas cu dreptul”, mai subliniaza ei.
Potrivit agentiei, astazi, cu ajutorul a 50 de voluntari, Bucurestiul a fost impinzit cu afise in alb si negru, simbol al „usurintei” cu care printr-un singur gest poti schimba destine.
Campania este sustinuta de panotaj stradal in locatii centrale din Bucuresti si din zona rezidentiala Pipera precum si indoor in 10 lifturi din cladirile rezidentiale toate asigurate probono de agentii outdoor. Campania are si o componenta online, susutinuta de 2 bannere interactive, care actioneaza la click.
“Le multumim tuturor celor care ne-au ajutat sa incepem lupta”, adauga oficialii Fundatiei pentru Integrarea si Orientarea socio-profesionala a tinerilor cu handicap Licinium, si ai agentiei de publicitate GAV|Scholz & Friends Bucuresti.
Autorii campaniei tin sa le multumeasca tututor celor care au sprijinit deja sau vor sprijini campania. Printre ei, in campania „Investiti in potential”, au dat deja o mana de ajutor SENDAL/Andrei Nica (animatie), Free Communication (PR), TotaL Comunicare/TLCom.ro (gestionare campanie outdoor) si furnizorilor Affichage Romania, Mistic Media, News Outdoor, Beta Cons, Media Advertising si Elevate Media, productia fiind asigurata de Print House.
Irina Toma info@adplayers.ro . . .