(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Alin Chiriac (foto), General Manager al agentiei de comunicare interactiva Twenty
„Schimbarea la fata a interneticsului a inceput de anul trecut cand staful Millenium (communications n.r., organizatorul), impresionat de valva starnita, a sugerat sa avem o intalnire in care sa discutam despre ce a fost rau si ce nu a mers in competitia internetics.
Probabil unii au dar curs gandind "Hai sa ne implicam pentru ca poate la anul castigam ceva." Cat de mult s-au schimbat lucrurile am vazut in acest an. Din nou foarte multi dezamagiti si mai nou au aparut si in randul departamentelor agentiilor de publicitate.
Cat despre valoarea unui festival care de la an la an isi schimba pozitionarea, nu se poate vorbi prea mult. Unde e coloana vertebrala a unui festival bine pus la punct care are un regulament, un criteriu de jurizare clar stabilit, un juriu impartial si categorii care raman aceleasi de la an la an. Singurul lucru care mai tine in viata interneticsul sunt interesele si publicitatea de dupa, pe care noi se pare ca o sustinem.
AdPlayersCRITIC Internetics reuneste opiniile unor oameni care isi desfasoara activitatea in companii active pe piata comunicarii interactive, si care raspund la intrebarea: „Cum apreciati evolutia Internetics 2008 fata de editiile precedente din punct de vedere al structurii si pozitionarii sale de festival care masoara "eficienta" comunicarii pe Internet?”
Tu cum raspunzi?