( AdPlayers.ro ) Agentia Imager s-a alaturat de curand retelei de agentii locale independente Inter Partners, devenind oficial prima agentie romaneasca afiliata acestei retele. Pentru a largi orizonturile retelei in zona Europa de Est, Imager se alatura astfel partenerilor din Bulgaria, Grecia, Turcia, Ucraina si Serbia.
Potrivit Imager, reteaua InterPartners face un pas inainte in explorarea oportunitatilor de afaceri in Balcani, intelegand profilul local al pietei romanesti. In acest sens, Imager a gazduit ieri si o conferinta regionala InterPartners la Bucuresti.
Opt participanti din Grecia, Ucraina, Belgia, Bulgaria, Italia si Serbia se alatura reprezentantilor agentiei de publicitate Imager pentru a analiza pietele Europei de Sud-Est, piata romaneasca si oportunitatile pe care le ofera acestea potentialilor clienti italieni si spanioli pe pietele din Balcani.
Inter Partners este o retea internationala de agentii full-service independente cu afaceri in Europa (54%), America ( 28%) si Asia-Pacific ( 18%). Reteaua isi propune sa ajute clientii la crearea de brand-uri puternice si sa se implice activ pe pietele regional-europene. Reteaua Inter Partners numara astazi 21 agentii membre situate in 19 tari din Europa. Grupul totalizeaza un numar de 460 oameni si are incasari de aproape 600 de milioane euro.
In Europa afacerile Inter Partners se deruleaza in Franta - 25%, Germania - 17.4%, Belgia - 14.6%, Marea Britanie - 10.2, Danemarca - 6.7%, Olanda - 5.6%, Italia - 4.7%, celelalte tari deruland o cota de 15.8% din cifra de afaceri.
Agentia de publicitate Imager a fost infiinatata in urma cu 5 ani, initial ca agentie locala de media cu capital integral romanesc. Cu o cifra de afaceri de 12 milioane de euro pe an, la sfarsitul anului trecut, si cu o echipa de 30 de oameni care lucreaza in departamentele de media, creatie, marketing research si client service, agentia de publicitate Imager si-a castigat o pozitie importanta printre agentiile independente din Romania. Imager are astazi in portofoliu clienti ca AutoItalia, Focus Sat, Guzu Chim, KFC, Pizza Hut, Univer.
„Imager intelege sa faca publicitate la modul personal, si de aceea ii place sa se imprieteneasca cu brandurile clientilor agentiei, sa le asculte, sa le inteleaga, sa le descopere si sa le puna in valoare”, spun reprezentantii agentiei referindu-se la filosofia acesteia. „Agentia considera aceasta atitudine ca fiind singura modalitate de a putea comunica eficient atat cu clientii, cat si cu consumatorii”, conchid ei.
( Iulian Toma info@adplayers.ro )
.
.