( AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO a semnat o noua executie entru promovarea ofertei de Paste a hipermarketului Real. Potrivit agentiei de publicitate, spotul ruleaza pe posturile TV locale din Timisoara, orasul in care a fost deschis, in urma cu o luna, primul magazin “real, - Hypermarket” din Romania.
“Zilele astea, cam in orice magazin vei vedea mascota de Paste tipica, genul ala de iepuras vizibil manufacturat, care, daca ii scurtezi urechile si i le mai si rotunjesti, devine ursulet; daca ii pui dinti mari, devine castor. Si tot asa, depinde ce animal nostim iti convine.”, explica Petru Teodorescu, Senior Copywriter (foto) , Graffiti BBDO.
“Dramatizarea ideii creative ne arata cine se ascunde in spatele acestei masti in cazul hypermarketului real,-“, continua Teodorescu: ”E iepurasul de Paste “adevarat”, spune el, “prezent acolo cu tot cu ofertele de Paste “adevarate”.”
Filmarea spotului s-a realizat intr-o singura noapte, la sfarsitul lunii martie, in hipermarketul din Timisoara. Regizorul Niels Thornberg a lucrat cu Rasmus Heise ca DOP, casa de productie coordonatoare a proiectului fiind Saga Film.
Din partea agentiei Graffiti BBDO, noul proiect de comunicare pentru hipermarketul Real a fost dezvoltat de o echipa formata din: Cosmin Ezaru – Group Creative Director, Petru Teodorescu - Senior Copywriter, Liviu Isop –A/V Producer, Stefan Chiritescu – Strategic Planner, Catalina Cernica – Client Service Director.
Din partea Real,- Hypermarket, proiectul a fost dezvoltat de Corina Salanti – Head of Marketing. “real, - Hypermarket” este o companie apartinand Grupului METRO, unul dintre liderii de piata in domeniul comertului la nivel international. Intrarea pe piata romaneasca a real, - Hypermaket a avut loc la mijlocul lunii martie, primul magazin fiind deschis la Timisoara.
Iulian Toma info@adplayers.ro )
.
.
.