Hyundai Sonata face zgomot numai cu Y&R
Y&R
Joi, 23 Iunie 2005
( AdPlayers.ro ) Young & Rubicam/ Team Advertising face zgomotul campaniei „cel mai redus nivel de zgomot din clasa sa” pentru Hyundai Sonata. Agentia vrea sa ilustreze astfel principalul beneficiu al modelului: „cel mai redus nivel de zgomot din clasa sa”. Hyundai Sonata face zgomot numai cu Y&R

Dupa cum sustin reprezentantii agentiei, solutia creativa a executiilor dezvoltate de Y&R sugereaza vizual sunetul unei strazi pe care se plimba o Sonata, astfel incat publicul sa poata face usor legatura cu principalul avantaj al acestei masini, respectiv silentiozitatea ei absoluta. Campania este alcatuita dintr-o serie de trei print-uri ce „fac zgomot” si in aceasta luna.

Hyundai Sonata face zgomot numai cu Y&R

"Pe langa confortul fizic propriu-zis, Hyundai Sonata iti ofera si confortul mintii” a declarat Wojtek Jablonski, Client Service Director Young&Rubicam/ Team Advertising. „Atunci cand conduci o Sonata este ca si cum ai merge prin puf: traiesti o senzatie de seninatate, rasfat, armonie si calm absolut. Este ca si cum te-ai plimba printr-un oras ale carui strazi nu ar avea  nici o groapa, unde nu ar circula nici un camion si nimic nu te-ar deranja".

"Zgomotul enervant al motoarelor camioanelor de 15 tone se estompeaza pana la disparitie, vibratiile tramvaielor trecand peste macaz devine o amintire, soapta devine tonul normal de conversatie, atunci cand conduci o Sonata" mai „comenteaza” (de data aceasta nu pentru un pateu) pentru Sonata Dragos Popescu, Deputy Creative Director Young&Rubicam/ Team Advertising.

Cele  trei covoare au fost cumparate Hyundai Sonata face zgomot numai cu Y&Rde Doina Albu, Marketing Consultant – Hyundai. Agentia a trecut la „tesut” „covoarele” publicitare o echipa (culmea) de baieti formata din Dragos Popescu – Deputy Creative Director Young&Rubicam/ Team Advertising si Catalin Rulea – Art Director Y&R Young&Rubicam/ Team Advertising. Fotografiile campaniei au fost realizate de echipa Carioca.

PUBLICITATE: