Headvertising scoate HotNews din RevistaPresei
Joi, 21 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) RevistaPresei.ro a devenit de curand HotNews.ro in urma unui proces de rebranding initiat de Asociatia Editorilor de Presa On-line impreuna cu agentia Headvertising. Dupa cum spun chiar autorii sai, revista online a fost initiata in 1999. “Eram un grup de ziaristi, din zona presei scrise si Radio/TV, care ne saturasem sa luam vraful de ziare pus pe birou la prima ora a diminetii si pana la sedinta de sumar de la 9.00-10.00 sa lingem sute de pagini, sa vedem ce ne-a scapat sau cu ce idei au venit ceilalti. Unde mai pui ca doar vreo trei-patru publicatii aveau site-uri profi la acea vreme” a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro  Ioan Margarit – editor coordonator al noului HotNews.ro

Headvertising scoate HotNews din RevistaPresei

HotNews.ro - Noua infatisare pentru RevistaPresei.ro

Revista online are acum “25.000-28.000 de cititori unici pe zi, vreo 8000 de abonati la newslettere, din care 1600  de ziaristi si parteneriate cu mai multe publicatii si posturi radio/TV, centrale si locale” spune Ioan Margarit, iar “Toata nebunia asta on-line era prea mare pentru un titlu restrictiv cum e RevistaPresei.ro. Cu destula strangere de inima am acceptat sfatul prietenilor de la Headvertising de a-l abandona in favoarea unui nume mai bine infipt in realitate: HotNews.ro . Am lucrat impreuna la noul concept si a iesit ce se vede/aude acum la www.hotnews.ro “ adauga coordonatorul HotNews.ro

"In fond, numele "Revista Presei" era o nedreptate pentru produs, avand in vedere ca succesul deosebit al site-ului venea intr-o buna masura si din faptul ca acesta ofera si "content" original sau disponibil doar pe aceasta resursa web.” declara Serban Alexandrescu, Asociat si Creative Director la agentia de publicitate Headvertising. Oficialul mai spune ca actiunea este “Un rebranding care sa defineasca mai bine adevarata natura a produsului si care sa-i confere o fata mai moderna si mai apropiata de publicul lui adevarat.”

“Cum, intr-un caz rar de comuniune agentie-client, numele HotNews se regasea si pe lista de nume generata de noi acum si pe cea cu nume inregistrate preventiv cu niste timp in urma de catre client, numele noii marci s-a impus ca fiind solutia ideala in contextul dat” explica Serban Alexandrescu noul nume al revistei online.

Identitatea grafica a fost desenata de catre Gabi Lungu, art-director la Headvertising, insa “munca cea mai mare a fost sa spulberam dubiile clientului si sa-l convingem ca merita riscul si ca, atent ghidonata, schimbarea marcii le deschide niste perspective si performante imposibil de obtinut in vechea formula." a mai spus Serban Alexandrescu.

HotNews este acum un proiect al Asociatiei Editorilor de Presa On-line, ONG cu personalitate juridica infiintat in 2000. “Vrem sa fie o publicatie specifica on-line, care sa puna la un loc viteza de reactie a audiovizualului cu materialele mai structurate al ziarelor, cu analizele si comentariile asezate ale saptamanalelor si nu in ultimul rand, cu interactivitatea si hipertextul proprii Internetului. Suna ca dracu, dar, vrand-nevrand, cred ca spre asta se indreapta presa de pe ecranul calculatorului.” conchide Ioan Margarit.

Autorii revistei online mai semneaza de asemenea varianta revistei in limba engleza - www.pressreview.ro (din 2001) site-ul de anchete si reportaje multimedia - www.anchete.ro  si www.tvweb.ro, primul studio TV care produce si difuzeaza emisiuni proprii doar pe Internet, proiect derulat in urma castigarii unui fond PHARE impreuna cu Centrul Pentru Jurnalism Independent (din 2004).

Coordonatorul HotNews nu a uitat sa adauge ca proiectul a iesit in lumea virtuala si datorita softistilor de la DirectDesign. “Sunt doi baieti cu neuroni antrenati, cu care lucram din 1999, din vremea cand ei erau studenti si care au scris kilometri de coduri in spatele a ceea ce se vede pe ecran” ne-a mai spus Ioan Margarit.


PUBLICITATE: