GroupM discuta colaborarea operatiunilor de media WPP în România
Miercuri, 08 Noiembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Group M, cel mai mare grup de retele de media din lume, se gândeste cum va structura prezenta sa locala, si în România. Sub umbrela megastructurii de media sunt prezente astazi pe piata româneasca operatiunile locale ale companiilor detinute sau care reprezinta grupul de marketing si comunicare WPP, agentiile MediaCom, MindShare, MediaInsight, Mediaedge:cia / Partnership.

Întrebat care este pozitia GroupM legata de plecarea directorului executiv de la cârma MediaCom România, una dintre cele mai importante prezente de media ale WPP pe piata Româneasca, David Lhota, Managing Director, GroupM CEE a afirmat pentru AdPlayers ca nu comenteza nici un eveniment intern din cadrul MediaCom.

“Ceea ce preocupa GroupM, global, este ca toate agentiile de media (din cadrul Group M n.r.) sa aiba o strategie de a colabora, în liniile stabilite de GroupM”, subliniaza David Lhota. „Este valabil si în cazul pietei Românesti”, justifica seful operatiunilor GroupM CEE, pentru AdPlayers, neimplicarea structurii de media apartinând grupului WPP în operatiunile fiecarei companii, inclusiv România.

"Suntem în stadiul unei discutii interne"

„Suntem în stadiul unei discutii interne legate de cum vom structura aceasta operatiune si în România, pentru a urma strategia regionala”, a mai afirmat David Lhota privind GroupM pe piata româneasca. Pentru România, GroupM este reprezentata astazi doar la nivel regional, pe Europa Centrala si de Est.

Saptamâna trecuta, reprezentantii MediaCom România au confirmat pentru AdPlayers demisia lui Miki Vârtosu din pozitia de Director Executiv a companiei locale, totodata si una dintre agentiile de media din grupul  WPP pe piata româneasca.

MediaCom, parte a GroupM

Parte a grupului international de comunicare WPP, MediaCom este unul dintre cei mai importanti specialisti de media din lume cu o cifra de afaceri globala de peste 13 miliarde USD. Reteaua de companii de media face parte din GroupM - grupul de retele de media din cadrul WPP si este cea mai mare structura de media din întreaga lume.

Potrivit RECMA - cea mai importanta companie de cercetare de media din lume (Raportul de Vitalitate din luna august 2005), GroupM este liderul global în management de investitii media full-service ( toate serviciile de media n.r., “The world’s leading full service media investment management company”).

International, din structura GroupM fac parte retelele de media MindShare  (reprezentata local de MindShare Media România), Mediacom (reprezentata de MediaCom România), Mediaedge: cia (prezenta local prin MediaInsight si Mediaedge:cia/ Partnership) si Maxus, retea inca nereprezentata pe piata româneasca.

Media grupului WPP în România

Grupul de marketing si comunicare WPP detine pe piata de media din România companiile MindShare, Media Insight si MediaCom România. WPP este prezent pe piata de media din România  si prin Mediaedge: cia / Partnership, unul din reprezentantii locali ai retelei internationale de media Mediaedge:cia .  Pe piata româneasca Mediaedge:cia mai este reprezentata si de  catre Media Insight, companie din cadrul grupului Ogilvy România.

GroupM discuta colaborarea operatiunilor de media WPP în România

PUBLICITATE: